dit vind ik nou sneu.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 20:15

die ouders kunnen dus hun aand8 niet goed verdelen onder2 kids,waarvan de jongste de dupewordt...hetarme kind Verdrietig

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 21:03

uhm ik denk dat ik wel weet wie je bedoel!
Nou die vader die liep toch op de jongste te schelden laatst!!!!
Ze was nl. een beetje bang voor dr pony, en het kan wel zijn dat ze er ook afgevallen was, maar in ieder geval sloeg die vader met de zweep naar dat kind....... en toen had ie door dat wij keken en werd ie behoorlijk rood!! Echt zielig!!!
Toen wilde die dat beest aan z'n bit vastzetten, maar dat beest ging stijgeren, kind moest in de auto gaan zitten voor straf??! Ook al zo vaag, en dat beest is geschoren en stond daar toen aan de kant zonder dek!

Vaaaaaaaage mensen!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 21:51

Waarom schiet er nou zomaar een naam door mijn hoofd Verward
Ik heb me er ook al eens aan lopen ergeren. Kan je een tip geven, zeg er niets van....(dat is me niet goed bevallen!) gewoon laten gaan en de andere kant op kijken.
Lat de jury, instructie, vereniging of federatievertegenworodiger er dan maar wat van zeggen!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 23:39

ooh, dat klinkt echt rot, vooral omdat dat jongere meisje een stuk aardiger is dan die oudste!

Reddy007 schreef:
niet normaal!!! W en ik gaan dat jongere zusje(L) een keer uitnodigen bij W met pony.....dat zou ze echt heel gaaf vinden!!!!!


dat zal ze vast heel fijn vinden! vindt het ook lief van jullie! Lachen

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 12:28

Ik hoor dit soort verhalen wel vaker, maar dan bij in de beurt. Ik kan daar ook niet bij. Je houdt toch van alle 2 je kinderen en niet van 1 omdat diegene zonodig de 'beste' is. Nee ik vind dat echt niet kunnen Boos! Boos! Ik denk niet dat er iets aan kunt doen jammer genoeg. De ouders vinden dit de perfecte opvoeding en iedereen moet zijn kinderen op zijn eigen manier opvoeden ( ook al is het niet normaal) Zoals je al beschreef het is een heel erg lief kind en ja die worden vaak het meest in de zeik genomen. Ik heb er ook geen woorden voor absurd.... echt niet normaal.

Groetjes

Tamaar

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 14:43

Ach wat zielig voor dat meisje...

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 14:46

Ja ik denk dat ze dat zeker heel leuk zal vinden!!! Ze is wel een beetje verlegen he, maar vind je het gek als je zo behandeld wordt.
Ik vind dat ze wel leuke ponys hebben!!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 16:56

echt erug man!
ik vind het echt heel lief van jullie en ik zou zeggen, nodig dat meisje vaker uit en laat haar weten dat haar zus niet de enige is die alles kan en alles mag, wees een vriendin voor haar(als je dat wilt dan..)

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 21:46

ja ga ik zeker doen!
maar tegen mij en wen. is ze niet verlegen omdat ze ons wel kent en wen. past er wel is op en weet je wat ze zei(W): ik vond het veel gezelliger toen het oudste zusje er niet was....
ze begint dus echt heel irri te worden!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 22:42

Dit is echt sneu! Arm meisje. Wat je trouwens vaker hoort, is dat de jongste juist meer aandacht krijgt. Maar ik vind het echt sneu voor d'r.