Nu weet ik het zeker

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Hopelooos
Berichten: 12
Geregistreerd: 28-05-04

Nu weet ik het zeker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 10:04

Dat ik verliefd ben op die engelse jongen. Gister kreeg ik een mail van hem en werd helemaal weeeg van binnen. Ik bekijk om de 5 minuten mijn mail in de hoop dat ik weer een mailtje heb.... echt zielig gewoon Scheve mond
Hij spookt de hele dag door mijn hoofd Lovers

Voor degene die niet weten wat er aan de hand is:
[AM] Liefdes probleempje

Dit kan ik niet maken tegen over mij huidige vriend Maar wat als dit achteraf toch een bevlieging is, dan heb ik mij vriend aan de kant gezet.
Ik heb altijd gezegd dat je niet voor meerdere mensen tegelijk gevoelens kan hebben. Ik hou van mij vriend maar ben verliefd op een ander.

Dit was wel het laatste dat ik ooit had verwacht ben helemaal in de war ervan Scheve mond


Hopelooos
Berichten: 12
Geregistreerd: 28-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 10:54

Tja dat is het hem, ik weet niet goed wat ik wil. De jongen waar ik nu mee ben daar gaat het al een tijdje niet goed mee. We botsen te veel!
Ik sta heel anders tegen over het leven als mijn huidige vriend.

Die engelse jongen ken ik niet zo goed om te zeggen of we een goede combi zijn. Hij is in ieder geval een stuk slimmer als mijn huidige vriend!
Dat is iets waar ik me aan erger bij mijn huidige vriend zijn onwetenheid in bepaalde zaken.

Ik had nooit gedacht dit ooit mee te maken
Ik heb vandaag niets gehoord van die engelse jongen, ik vraag me af of dit gevoel wel wederzijds is Verward
Ik denk zowel hij als ik dit nooit hadden verwacht.........

Hopelooos
Berichten: 12
Geregistreerd: 28-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 11:00

Ja dat is waar. Alleen het vertrouwde is ineens weg en dat is best eng.

Hopelooos
Berichten: 12
Geregistreerd: 28-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 12:02

Die engelse jongen is voorlopig in Engeland. Hij komt over een paar maanden terug om voor vast hier te komen wonen.
Inderdaad sonja ik zie me met mijn huidige vriend niet oud worden. De gedachte alleen al
Ik ga nu in weze in mijn gedachte vreemd, lichamelijk zou ik dit nooit doen.

Als ik nu een punt achter mijn relatie zet duurt het wel even voordat die engelse jongen in Nederland is. Dan nog afwachtend wat zijn gevoelens zijn. Van de ene relatie een ander in hoppen wil ik totaal niet! Eerst wil ik zekerweten dat het gaat werken met de engelse jongen.

Maar dat gevoel.... schuldig naar de een hunkerend naar de ander..... Scheve mond

Hopelooos
Berichten: 12
Geregistreerd: 28-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 12:10

Ik zou blij zijn als ik weer single zou zijn!! De komende maanden ga ik alleen maar genieten, zo denk ik al een tijdje.
Ik ben meer bang voor zijn reactie... Kan erg agressief zijn op bepaalde momenten Scheve mond Maar dat is iets waar ik doorheen moet. Zou niet de eerste x zijn als ik in elkaar gebeukt word, dan wel niet door mijn huidige vriend maar door een ex toen ik het uit maakte.

Ik weet in ieder geval dat mijn gevoelens voor die engelse jongen echt zijn! Het is niet een bevlieging omdat mijn huidige relatie slecht is op het moment.

Hopelooos
Berichten: 12
Geregistreerd: 28-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 13:55

Op dit moment heeft alleen zijn meer voor als nadelen! Ik ben totaal niet bang om alleen te zijn.

Door dat ik verliefd ben geworden op een ander ben ik anders tegen mijn huidige relatie aan gaan kijken. De dingen waar ik al ergenissen aan had zijn nu dubbelop.
En om steeds de brein in een relatie te zijn niet alles. Ik ben diegene die het lijntje trekt.. met de ideeen komt.. de dingen inziet enz enz.
Ik wil ook wel eens vooruit getrokken worden, nu ben ik steeds weer normale dingen aan het uitleggen wat voor mij en jullie normaal is, is hem totaal vreemd. Bijv. Elkaar een avondje niet zien is uit den boze Boos!
Ik vind het normaal als ik eens een avondje naar mijn paardje gaat en vervolgens naar bed. Hij vind dat ronduit belachelijk.
Als ik aan het werk ben en hij verveelt zich vind hij dat het mijn probleem is Verward Hij kan zich zelf niet vermaken. Noem ik nu kleine dingen op die mij storen.

Dat ik verliefd ben op een Engelse staat ook los van dit! Maar ik ben wel nogmaals mijn ogen open gaan doen..... Het kan niet verder meer zo

Hopelooos
Berichten: 12
Geregistreerd: 28-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 14:01

Bezitterig, jalours Ook punten waar ik over struikel.

Daarom kijk ik er tegen op. Hij kan ook erg agressief zijn en alles wat voor handen is slopen. Het zal niet even zomaar gebeuren deze relatie verbreken. Dat is misschien ook de reden dat ik er niet eerder een punt achter heb gezet. Ben bang voor wat hij gaat doen.
Maar als ik dit als drempel ga zien zou ik er nooit een punt achter kunnen zetten!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie