vragenlijstje school, wie vult het even in?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 19:58

Oke even kijken of ik het goed begrepen heb Haha!

haike schreef:

Leeftijd: 22
Beroep/school: security officer Knipoog

1: Ik ken het engelse woord niet, en gebruik dus automatisch het Nederlandse woord.
2: Ik ken het engelse woord maar gebruik/lees liever het Nederlandse woord.
3: Ik ken het engelse woord en het maakt mij niet uit welk woord gebruikt wordt.
4: Ik ken het engelse woord en gebruik dit liever dan het Nederlandse woord.
5: Ik ken het engelse woord en zou geen Nederlands synoniem kunnen geven.


* Naming and shaming
Ook zal het geen ander doel hebben dan ‘naming and shaming’ en dat is niet legitiem.

1 2 3 4 5
Omdat.....1……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

* Emmy Award
Hij won er drie ‘Emmy Awards’ mee.

1 2 3 4 5
Omdat.....1……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

* Royalties
Jaarlijks stroomt nog zo’n 100.000 euro binnen aan royalties.

1 2 3 4 5
Omdat.....2 ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

* Snoozen
Niet snurken maar snoozen.

1 2 3 4 5
Omdat.....4 klinkt leuker……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

* Snoozer
Afgelopen week heb ik met een snoozer in bed gelegen.

1 2 3 4 5
Omdat.....1 Nee dat klinkt niet ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

* Hot item
De kwestie van gisteren is blijkbaar een hot item.

1 2 3 4 5
Omdat.....5 ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

* Interimmanagment
Zijn laatste interimmanagment functie was gemeentesecretaris van Tilburg.

1 2 3 4 5
Omdat....5.ik werk in een engels bedrijf ..……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

* Idols
Politieke kandidaten voor Britse Idols.

1 2 3 4 5
Omdat....5.lijkt me een gewoon woord geworden na dat tv programma ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

* Big Boss
De Big Boss op de luchthaven bleek bang voor gezichtsverlies.

1 2 3 4 5
Omdat.....5 gewoon ...……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………


Heb ik het zo goed gedaan? De waarom.... weet ik niet altijd in te vullen. Sommige woorden gebruik je gewoon andere juist weer niet.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GoogleAdsense, kaatje89, Koekie_186, lastig, Muiz en 193 bezoekers