Zucht... kapotte wasmachine.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Zucht... kapotte wasmachine.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 13:41

Twee weken terug, net voor Hemelvaart, ja hoor... wasmachine stuk. Zucht. Niemand te bereiken natuurlijk, garantie bewijs zoeken, net voor het weekend. Nee mevrouw, prima, we sturen gelijk iemand.

Okay! Service, woo! Ik gelijk een thuiswerkdag genomen en wachten maar. Die vogel zou een half uur van te voren bellen wat hij ook netjes deed. Toppie... alleen een uur later was hij er nog niet. Werd ik weer gebeld "Ja, je bel doet het niet, dus ik ben maar weer weg gegaan".

Ahem. Lekker dan.... Ja maar, ja maar... "Ik heb het onderdeel toch niet bij me" Ooooh, kay. Waarom wordt er dan een afspraak gemaakt denk je dan, maar goed.

Anyway, nieuwe afspraak, ditmaal Pinksteren ertussen. Ondertussen heb ik al bijna 2 weken geen wasmachine. Lekker dan, vooral als je iedere dag bij de paarden zit.

Maar vanochtend, ja hoor. Super aardige monteur, die al snel de vastgelopen V-snaar uit het ding gepeuterd hard. Vervolgens werd ik met de rekening gepresenteerd die volgens mij gewoon onder de garantie viel. Zucht... moet ik weer verhalen bij de winkel waar ik het ding gekocht heb. FIJN!

Maar goed, na al dat gezeik, eindelijk een werkende wasmachine! Woo, dus gelijk maar even een wasje draaien want dat is hard nodig, terwijl ik de deur uit loop om een paar concertkaartjes te kopen.

Kom ik terug, was keurig gedraait, maar d'r hangt me hier toch een brandlucht in mijn badkamer. Volgens mij heb ik mazzel gehad dat het hele apartement niet uitgefikt is... Echt zo een vieze electronica brandlucht Boos!

Ik gok zo dat ik wederom een thuiswerkdag kan opnemen... Mijn baas ziet me aankomen zeg. Zucht.

Dan heb ik ook nog wedstrijd dit weekend and ga ik volgende week op vakantie... Denk dat ik nu toch meer eens op mijn strepen ga staan.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 13:47

denk maar zo, het kan altijd erger:

mijn vaatwasser was een paar weken geleden stuk.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 13:49

Onze vaatwasser is ook naar de kl*te ! De afvoer van de wc is niet helemaal optimaal, het komt zo af en toe weer omhoog.
Echt als het komt komt het allemaal gelijk Boos!
De vaatwasser geeft trouwens aan dat het aan de afvoer ligt dus misschien loopt dat samen met dat van de wc.

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 13:53

Vaatwasser staat nog op mijn verlanglijstje... De monteur belde me net en komt nu nog terug. Da's wel top!

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 15:15

Okay, hij is nu officieel ter ziele. Moet een nieuwe motor in ofzo... Gaat weer een dag... Ik denk dat mijn moeder maar even mijn witte rijbroek moet wassen als ik echt van plan ben om te starten dit weekend. Dubbel zucht.