Tja, je moet er wat voor over hebben. + Verslag biosbezoek

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Tja, je moet er wat voor over hebben. + Verslag biosbezoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-02 08:19

Op dit moment sta ik op het punt in mijn auto te stappen, mijn twee reisgenoten Pascal en Desiree (Desiree = Dees op bokt) op te halen en af te reizen naar Amsterdam.
Dit alles omdat ik vier kaarten gewonnen heb voor de film Vanilla Sky die straks om 10.00 uur in Pathe Arena in Amsterdam draait.

Ik heb helaas slechts een uurtje geslapen, dus ik hoop niet dat ik na al deze moeite tijdens de film in slaap val. Gaaaap

Helaas heb ik geen vierde kandidaat kunnen vinden die ook nog mee wou.. maar ja, het is niet anders........

Ik ga d'r nu van tussen... later horen jullie wel van mij of dit de moeite waard is geweest Gaaaap
Laatst bijgewerkt door Honeybee op 26-01-02 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 09:31

in de auto kun je nog wel ff slapen en in de bios neem je meteen een kop koffie.

Veel plezier!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Tja, je moet er wat voor over hebben.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 11:10

Honeybee"]
Op dit moment sta ik op het punt in mijn auto te stappen, mijn twee reisgenoten Pascal en Desiree (Desiree = Dees op bokt) op te halen en af te reizen naar Amsterdam.
[/quote]

[quote="Jipppie schreef:
in de auto kun je nog wel ff slapen en in de bios neem je meteen een kop koffie.


Lijkt me geen fijn plan, in de auto in slaap vallen. Uit je berichtje begrijp ik dat jij de bestuurder bent! Haha!
Veel plezier bij de film!

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 14:37

hihi aan de tijd zie ik dat je al geweest bent dus ik kan je geen plezier meer wensen Knipoog

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-02 17:51

Inderdaad.. ik kon maar beter niet in slaap vallen achter het stuur *LOL* Leek me niet echt een goed plan. Ik ben nu net thuis en heb weer heel wat beleefd.

Na Pascal en Desiree (Dees van bokt) opgehaald te hebben zijn we afgereisd naar Amsterdam. Om half tien waren we er, dus dat was keurig op tijd, want de film zou om tien uur beginnen. Nou, beter gezegd. De deuren van de bioscoop gingen pas om tien uur open. Echt warm was het niet buiten, maar gelukkig regende het niet.

Eindelijk... tien over tien en we konden naar binnen. Wij meteen achter de hele groep aan (het was er best druk) en naar boven. Maar daar aangekomen bleek dat die hele groep ergens anders naar zou kijken. Verward
Dus.. toch maar weer die idiote rottrappen naar beneden om om opheldering te vragen. Tja, blijken ze daar helemaal van niets te weten! Boos! Dus meteen radio 3 gebeld, die eigenlijk ook verder niets konden doen en wel terug zouden bellen. Maar nee hoor, dus nog eens bellen en nog eens...
Pathe kwam met een voorstel. We konden wel meekijken met de reguliere voorstelling van 12.10 uur. Nou, mooi niet dus voor velen. We waren ondertussen met zo'n veertig man en er gingen ook meteen al weer een aantal weg, die geen zin hadden om te wachten. Ikzelf eigenlijk ook niet.. maar ja, de aanhouder wint en speciaal voor ons hebben ze toch maar het hele bioscoopschema omgegooid. We konden uiteindelijk om half twaalf toch plaats nemen in de bios voor de film Vanilla Sky met Tom Cruise in de hoofdrol. Wel geteld zaten we nu met veertien mensen in de zaal...
Na de film kregen we ter compensatie van het ongemak van Pathe nog wat drinken aangeboden, dus dat zat wel snor.

Wat betreft de film... Het was een erg ingewikkelde en moeilijk te begrijpen film, maar toch wel weer indrukwekkend en mooi.

We hebben er al met al een hele gezellige, maar toch ook vermoeide dag aan over gehouden. Zeker voor herhaling vatbaar! Lachen

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 12:16

Het was een malle dag! Je maakt nog eens wat mee op de zaterdagmorgen....
Gelukkig was Honeybee niet achter het stuur in slaap gevallen....!!!! Stel je voor zeg, pfieoe, daar zijn Pascal en ik goed voor weg gekomen....

Tijd om in slaap te vallen bij de film had je niet....het was echt opletten geblazen. Een grote rollercoaster van gebeurtenissen die Of werkelijk zijn gebeurt, Of gedroomt zijn dat ze gebeurden.... Verward Masker op, masker af, verwondingen zijn er wel, verwondingen zijn er niet Verward
Ongelooflijk verwarrend, je weet niet wat je ziet. Pas tegen het einde van de film had ik, geloof ik, hoop ik, een beetje door wat ik nou al een dikke 1,5 uur had zitten kijken....

IJzersterke film. Eentje om je tanden in te zetten, met een zeer goed spelende TomCruise. Zelfs dat Cruz-wichtie kwam geloofwaardig over...
Leuk detail, Kurt Russel speelde ook nog een rol mee.
Denk dat ik hem nog een keer ga zien, want zelfs vandaag, een dag later, weet ik nog niet zeker of ik de cleu heb begrepen....

Het was een hele toffe dag, ondanks het absurde vroege opstaan. Leuke film, tof gezelschap, smakelijke details over de organisatietalenten van 3FM en Pathe, ik had thuis heel wat te vertellen Knipoog
Thankx Sandra, dat ik mee mocht *LOL*