helup ik moet een beugel!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ringo_Star

Berichten: 557
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Rijssen

helup ik moet een beugel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 09:58

hoi,

ik moet in juni naar de ortodontist ( of hoe dat ook heet ) Verward
Maar dit is nou mijn vraag: wie heeft er hier een beugel en doet het zeer om het te laten zetten en in te doen?? Scheve mond Scheve mond Scheve mond

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 10:07

das balen!!! maar je hebt er later wel lekker een mooi gebit!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 10:11

hihi, mijne mag er bijna uit na, 2,? jaar. Maar dan heb je straks wel een mooi en weer helemaal wit gebitje

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 10:12

Wees maar blij dat je er 1 krijgt. Ik weet het klinkt heel stom, maar het is echt wel mooi als ie eruit mag...

Mijn tandarts vond het niet nodig en eigenlijk had ik 'm wel graag gewild, mijn ondertanden staan helemaal niet mooi.

Nou had ik drie jaar geleden om een beugel gevraag en had een afspraak gemaakt bij de orthodontisth. Zou me (alles bij elkaar) zo'n 1200 euro kosten en dan nog 50 euro per maand voor consult en onderhouds kosten voor anderhalf jaar omdat ik boven de 18 was en geen vergoeding meer kreeg van het ziekenfonds. Met een aanvullende verzekering zou ik 450 euro krijgen maar de rest moest ik nog zelf betalen.

Het is misschien ff vervelend, maar geloof mij beter nu dan dat je er later spijt van heb dat je het niet gedaan heb.

In iedergeval succes ermee.