Helemaal alleen...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 22:28

Kwa vrienden kan ik je weinig helpen, echte vrienden heb je altijd minder van dan dat je denkt, maar dat merk je meestal pas als het er op aankomt he Haha! Knipoog

Ik heb een paar vriendinnen die ook niet bij mij in de buurt wonen, meiden bij mij op stal echter wel dus die zie ik vaker en ga ik op het moment meer mee om.
Mijn echte vrienden spreek ik soms maanden nie, dan dagelijks, en als er iets met wie dan ook van ons aan de hand is meerdere keren per dag Ach gut

Tip die ik je wel wil en kan geven is dat je jezelf niet in een put moet laten vallen, niet meer leren en nergens zin in hebben brengen je helaas nergens.
Klinkt hard maar hoe somberder jij het allemaal gaat inzien hoe meer kans je hebt dat je straks zonder vriendinnen, zonder vriend en zonder diploma thuis zit.
Nog een paar jaar, dan heb je je diploma, kan je alle kanten op die je wilt.

Bekijk de dingen die je wel hebt, leuke meid, jong, je paardjes, school etc. beetje positieve kijk op je leven.
Je ouders proberen je zo te lezen ook alleen maar moed in te praten en te steunen, natuurlijk snappen ze niet wat jij bedoelt, maar ze bedoelen het goed.

En zoals gezegt ga eens een paar boktmeetings af, mensen met dezelfde interresses, genoeg gespreksstof zou ik zeggen.
Trek op Bokt zelf wat vaker je mond open, je zal vast wel iets te vertellen hebben neem ik aan, doe je nu immers ook Knipoog

Mijn oma zei altijd: het leven is 1 groot feest, en jij bent ook uitgenodigt Knipoog

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annika__, Anoukjuuuhh, Arjette15, Bowo, Eulogy, Everest, flooooo, GoogleAdsense, Hiraeth, Kloesje, lanouska, larissa96, LisaVH96, MarJon, Marocje, MissMarije, Nachocheese, noordje, Pauline2cv, Ruai, Solmyrkvi, speedfiets_2, Twilight, xdesix, YandexBot, zonnebloem18 en 58 bezoekers