wtf is dit nou weer.....?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-01 16:40

Ik weet wel dat mn zusje erg beinvloedbaar is en op dit moment errug fan is van eminem, Lil bow wow en al dat soort rap waar er maar in gef*kt wordt, op dit moment staan deze in napster: (valt nog mee, hebben hem opnieuw geinstall)
Limp B: Shut the F*k up
Limp B: F*k the Spice girls
Limp B: F*k you like an animal
Blimk82: Damn it
Sr17: Kick me when Im high
Dreadlock Pussy: Choke

Maar dit gaat me dus ECHT te ver: DJ Adolf met Party Mix '99 (Nazi Techno)
Sjonge jonge hoe bedoel je verkeerde vrienden?? Voorheen was ze Spicegrls fan... Scheve mond\ Ik heb vaak t idee dat ik degene ben die ernstig conservatief is in sommige dingen (sex and the city kijken als je 11 bent, Bacardiflesjes sparen) maar dit gaat me gewoon te ver Boos!


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-01 16:52

Tsja mijn ouders zijn behoorlijk easygoing wat dat betreft. Ze heeft een tv op dr kamer en mag dus zelf bepalen waar ze naar kijkt, alshet maar niet beneden Jerry Springer is ofzo. Bacardiflesjes mocht ze van mn vader kopen LOL (als er een iemand anti-alcohol is dan ben ik het maar dat even terzijde) Van die muziek heb ik t net even met mn ma over geahd en die is dr ook niet zo blij mee. Het is echt niet zo dat ze volledig ontspoort ofzo... maar ik ben gewoon erg bang dat ze door die lui waarmee ze omgaat negatief beinvloed wordt. Dat vooral omdat ik, denk ik, het brave meisje ben. Schijnheilig Ik heb nu dus geen tijd meer om thuis te komen in t weekend, omdat ik het nooit laat maak. Ik ga bijna nooit uit, meestal naar de dansschool of naar de bios. Ik rook en drink niet, heb dat ook nooit gewild. Ik heb een grote afkeer van mensen die met zn allen roken 'omdat het stoer is' of zichzelf lam zuipen en dat ieder weekend doen 'wijs joh' Ik ben dus een beetje bang dat ze zoiemand aan het worden is.... Boos!


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-01 17:30

Jah nou als ik sommige mensen vertellen dat ik al 2 jaar vrijgezel ben en in die tussentijd ook niet eens met iemand anders gezoend heb, word ik vaak aangekeken alsof ik gek ben ofzo. Zoenen kan toch geen kwaad? Nee hoor ben ik het meeeens maar ieder zn feestje en zoenen met iemand die ik nix vind is niet mijn idee voor een party... en ik ben nogal kieskeurig. Dus dan krijg je dat. Maar ik ben toevallig wel 2 jaar HAPPY vrijgezel.. en liever dat dan met een o andere creep gaan omdat 'je er dan bij hoort' Misselijk die jeugd van ytegenwoordig.. LOL


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cantheon, DenieesB, Ginny135, girlyggirl, linoleum, Marcella, Martje80, Paardjes83, RSLevi, supervon78, TheNovelist, Zick_Zack en 57 bezoekers