Inventaris van een appartement in Portugal?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Inventaris van een appartement in Portugal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 19:07

Ik ga dus volgende week met 5 vriendinnen heerlijk een weekje naar Portugal op vakantie met het vliegtuig. Cool We hebben daar een appartementje en in het mailtje van de reisorganisatie werd gezegd dat de inventaris van zo'n appartement meestal nogal beperkt is. Nou vraag ik me af, wat is er dan over het algemeen wel aanwezig en wat moet je zelf meenemen? Neem aan dat kook- en eetspullen wel aanwezig zijn, maar verder? Verward Iemand enig idee?

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:34

een theedoek, vaatdoek, afwasmiddel, handdoeken enz. zelf meenemen.
Lekker joh Cool

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:38

ik vond het toen erg meevallen. Ik neem zelf idd altijd een kaasschaaf, dunschiller en een theedoek mee en wat waxinelichtjes. Lucifers zijn trouwens ook handig.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:45

als je toevallig nog plaats zou overhebben in je bagage, zou ik toch maar een kookpot/pan meenemen (zie kampeerwinkel ofzo)

Ik heb al meerdere keren ondervonden dat je soms maar een of twee piepkleine (soms met kromme bodem) pannetjes vindt in appartementen/huisjes voor zes mensen.

Servies ed is soms ook niet voldoende aanwezig, misschien een pak kartonnen bordjes ed meenemen voor in geval van nood?

(ginder zijn die dingen natuurlijk allemaal superduur)

ZEKER bovenop wat men hier al eerder genoemd heeft, enkele scherpe keukenmesjes meenemen, die zullen zeker niet aanwezig zijn.

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 21:47

Ben vast een lijstje aan het opstellen, iig thnx iedereen tot nu toe, op dit soort dingen kom ik zelf nooit.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:51

leentje schreef:
als je toevallig nog plaats zou overhebben in je bagage, zou ik toch maar een kookpot/pan meenemen (zie kampeerwinkel ofzo)


was misschien niet zo volledig: ik bedoel dat je in kampeerwinkels vaak kookspullen in heel licht (meestal aluminium) materiaal kan vinden
zeker ivm gewichtsbeperking van je bagage op het vliegtuig is dat handig ipv een doorsnee kookpan Knipoog

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 22:26

leentje"]
[quote="leentje schreef:
als je toevallig nog plaats zou overhebben in je bagage, zou ik toch maar een kookpot/pan meenemen (zie kampeerwinkel ofzo)


was misschien niet zo volledig: ik bedoel dat je in kampeerwinkels vaak kookspullen in heel licht (meestal aluminium) materiaal kan vinden
zeker ivm gewichtsbeperking van je bagage op het vliegtuig is dat handig ipv een doorsnee kookpan Knipoog
[/quote]

Ik zie mezelf al met een complete pannenset op vakantie gaan Knipoog Maar is idd nog wel een goed idee, zo'n licht pannetje moet misschien ook nog wel passen, maar hangt er maar net vanaf hoeveel ruimte ik overhou of iemand anders. Knipoog