klant is koning, nu effe niet

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

klant is koning, nu effe niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 09:45

)normaal gesproken helpt ik de klanten in de winkel waar ik werk, met respect, Lachen want de gouden regel telt; klant is koning. tenslotte betalen zij mij salaris. en zorgen ervoor dat ik kan blijven werken , want geen klanten, geen geld, geen geld, geen brood op de plank.
Maar goed, gistere(zaterdag) komt er een man in de winkel, beetje een patser, en die vraag aan mij om een boeket(werk in een bloemenwinkel dus Haha! De bloemen staan op een soort van trap en ik moest naar voren buigen om de bovenste bloemen te pakken, geef die man me toch een knal op me kont Bloos! Ja zegt hij een broek die gespannen staat Verward Ik werd zeer nijdig, want iedereen heeft van me af te blijven. Heb heel boos gezegt dat ik daar niet van gedient was, en dat hij bloemen ergens anders moest gaan kopen. De man keek mij verbaasd aan, was een grapje hoor, ik nog steeds zeer nijdig, heb hem vertelt dat ik niet om zijn grapje kan lache, en dat hij nu heel snel de winkel moest verlaten. Mijn baas kwam eraan en heeft de man buiten de winkel gezet, en hem verzocht weg te gaan. Hij zei erbij, dat hij wil dat zijn personeel met respect behandelt word Haha! De winkel stond overigers vol met mensen Verward zij vonden dat ik goed had gehandelt, en dat mij blik erg duidelijk was Tong uitsteken achteraf schaamde ik me wel een beetje, maar ja, dan moeten ze maar van me afblijven Lachen

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper



Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 09:51

ja mijn baas zegt altijd, zonder jullie draait mijn winkel niet, is erg zuinig op ons, hihihihihi

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 12:28

SuperSmurf schreef:
nou, helemaal goed gehandeld hoor!! En ook zeker wel van je baas!!

Wij hadden gister ook een akkefietje in de supermarkt.. Dronken gasten scheurden snoepzakken open, sloegen klanten met een rol cadeaupapier op hun hoofd,gooiden 2 flesjes bacardi breezer stuken overal lag eten e.d. En wat zegt de bedrijfsleider"nee, sorry, ik ben nu even bezig'. Bezig met een kassa die vastliep.. Tsja.. het is maar waar je prioriteiten liggen niet waar?


vaak zijn de mensen bang om te reageren, dat merk ik ook wel bij de AH tegenover ons, dan kijken ze je aan en pakken gewoon die rol snoep en eten het voor je neus op, nou aan mij hebben ze een verkeerde, ze komen de winkel niet uit voordat die rol is betaald, en dan is het niet eens mijn winkel Haha! . maar als ik de berichten soms in de kranten lees, dan denk ik, zo esmeralda je bent er weer goed door gerolt . Maar ik heb zoiets, ik moet er voor werken, en het zijn mijn spullen, en dat kan je kopen, kan je het niet kopen, afblijven dan.

En mijn baas is gewoon een toppertje (soms niet, vaak wel). hij kan totaal niet tegen onrecht, en overal is een oplossing voor zoals hij altijd zeg

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 20:52

bekende of niet, je doet dat niet in een volle winkel, ze hebben gewoon van je af te blijven. maar ja, deze persoon zie we hoogst waarschijndelijk niet terug, als hij slim is dan!!!!

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 12:45

ik had me handen vol met bloemen, en moest me heel erg beheersen, je kan je wel laten gaan, maar wat heb je er aan, de winkel staat vol met mensen, nee ik denk dat deze meneer zich wel 10 keer bedenkt voordat hij zijn handen laat wapperen op mijn billen, Haha! of bij iemand anders. ik draai me nu wel anders om de bloemen te pakken, zeker als er een man persoon achter me staat, Lachen maar het deed me goed dat me baas voor 1000% achter me stond. me ene collega stond te bibberen achter in de binderij, die was nog harder geschrokken dan ik Haha! ze zei, zelfs al was die man doof, dan begreep hij je wel, wat kan jij kwaad kijken Haha!

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 11:43

ha zal ik jullie nu effe een bak vertellen(schrijven). Tong uitsteken

belt me baas of ik om 12 uur effe op het werk kon komen, moet wel vaker tussendoor komen, omdat er dan een leveransier is, of iets anders , waar ik voor nodig ben.
Goed kom ik daar, zie ik daar die vent van zaterdag, dus ik gelijk op me hoede, denk kom maar op lust je rauw. Boos!
Krijg ik een dinnerbon(50 euro??) bos bloemen, en een enorme spijt betuiging van sorry, ik had dit niet mogen doen, wist niet wat me bezielde, bla bla bla bla. Bloos!
Stond helaas met me mond vol tanden, heb alleen maar gestameld, denk de volgende keer beter na, en bedankt voor de bon Haha!

nu ik dit hier zo zit te typen, bedenk ik wel, hoe klote die man zich heb gevoelt, en dat hij daadwerkelijk spijt heeft Knipoog ha ik ga lekker uit eten met me man en kids

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: -Namiro-, Charlotte446, ChristaMoor, Corelli, Eleeke, janderegelaa, janna, Jannie79, Johnie, Kimberley_, ManonGrr, manonutjuh, maringe, Marleen_L, Miran, Roosch, Schapenvacht, Toffeltje, verootjoo, xSCWx en 74 bezoekers