Simpele buikpijn, of meer...? (kat)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Simpele buikpijn, of meer...? (kat)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 16:33

Elmo, één van mijn katten (anderhalf jaar oud), heeft vandaag al meerdere keren overgegeven. Bij het kokhalzen maakt hij geluid dat ik hem nog nooit eerder heb horen maken, terwijl hij toch redelijk vaak ziekjes is. Echt een hoog piepgeluid, alsof hij geen adem krijgt.

Hij is redelijk vaak ziek, meerdere keren per maand dat hij probeert te braken, en/of het daadwerkelijk doet. Meestal is het vrij rap weer over.

Hij heeft vandaag alleen aardig veel overgegeven vind ik zelf. Ook aardig wat gras, normaal is het vrij rap over als ie gras gegeten heeft. Momenteel ligt ie achter me in zijn mand, en is alles weer rustig. Behalve dat ik niet echt aan zijn buik mag komen. Zodra ik hem daar aai begint ie te bijten en te slaan, niet hard, hij weet verdomd goed wie ik ben Lachen Als ik mijn hand op zijn buik laat liggen, na zo'n "aanval", dan laat hij zijn pootje met uitgestoken nageltjes op mijn hand liggen.

Is dit nou een gewone doorsnee buikpijn en/of moet ik het maar even afwachten, of moet ik me toch echt zorgen gaan maken?

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.



Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 16:40

Da is een half uur rijden... En voor een buikpijn ga ik daar niet naar toe... Bloos

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 17:04

As het goed is is er vanaf kwart over 5/half 6 weer iemand aanwezig, dus dan zal ik dan wel eens even bellen... Eten krijgen ze 's avonds pas, of ie drinkt weet ik niet, daar gebruiken ze de vijver voor Scheve mond

Wil nog even zeggen dat ik echt niet slecht voor mijn katten zorg hoor... Bloos Er is niet veel voor nodig om mij bij de da te krijgen... De reden voor dit topic is dat Elmo vaak buikpijn heeft, of iig iets in die richting... Als ie het nooit zou hebben had ik er allang gezeten Lachen Maar het duurt me allemaal iets te lang en dat bijten als ik aan de buik kom doet ie normaal ook niet...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Bolletje29, Celiien, Fudge, III, mala26, NinaCharlie, Paardennamen, XxMariellexX en 215 bezoekers