Klaagtopic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Klaagtopic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 12:43

Mag ik even klagen? Ik heb net een halve dag suf werk zitten doen op kantoor Gaaaap terwijl mijn collega's allemaal met vakantie zijn. Nu ben ik vrij, heb ik thuis geen balkon of tuin dus ben ik verplicht om bij mijn ouders te zitten. Of op het terras maar ik ben Vrij Blut. Ik zou graag een lekkere buitenrit maken maar mijn paard is dood dus op het moment heb ik niks te rijden. Ik weet niet wáár ik met mijn energie naartoe moet. Het boek waar ik in begonnen ben is na 200p's doorbijten gewoon Niet Leuk dus die heb ik maar weer opzij gelegd. Vriendin A waarmee ik naar Troy zou gaan is al met haar vriendje geweest. Boos! Vriendin B beloofde toen dat wij samen zouden gaan en is vervolgens óók met haar nieuwe vriend geweest. Stoom uit je oren Vriend waar ik nu mee afgesproken heb is de komende vier weken bezet ofzo. De vriendin waarmee ik zou gaan stappen belt niet terug >;) en ik heb géén zin in Ede omdat ik helemaal strontziek word van al het geroddel en het negatieve gedoe.
Verder had ik asperges gekocht voor vanavond Vork die ineens beschimmeld waren, pas toen ik de verpakking openmaakte zag ik dat aan de bínnenkant stond 'in de koelkast bewaren' Sjongejonge. Frusty De vakantie die ik wilde boeken is alleen in september en dan moet ik dus weer gewoon naar school. Van mijn ouders mag ik niet alleen naar New York en ik heb te weinig geld om met een andere georganiseerde groepsreis te gaan (die allemaal naar Azie of Amerika gaan ofzo)
Verder is mijn schattige schoentje uit Londen net doormidden gebroken en staat in mijn horoscoop dat ik een gewéldige week zal krijgen (ohja, en de líefde van mijn leven zal ontmoeten, maar dat staat er elke week in Rolleyes ) maar ik merk er nog niet veel van.

Zo, nu eerst een broodje bacon/kaas/tomaat, Kwijl en dan maar eens mijn bed in met een rits friends-videobanden want DE ZON IS OOK NOG EENS WEG. Huilen

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 12:46

jeetje dit is echt een baaldag voor jou zeg! Kan mij er helemaal in inleven. Friends helpt denk ik wel ja. En schoonmaken/opruimen of foto's inplakken of staat je hoofd er niet naar?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 12:46

Ik weet niet of je vervoer hebt?

Dan kom je maar langs Knipoog Zit me hier ook te vervelen, en heb geen zin om in m'n eentje naar stal te gaan...... (zit nu in Amersfoort Knipoog)

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 12:51

Kwordt gewoon een beetje depri van je verhaal.......

Ik ga nu naar mijn werk toe, en dat terwijl de zon hier heerlijk schijnt en er een werklustig paardje op het land op me staat te wachten, maar ik als ik daar naartoe zou willen eerst een half uur om moet rijden omdat ze zo nodig de weg moeten asfalteren waar mijn paard staat.

Is ook best wel erg hoor
Maar ga lekker wel naar Troy, en de vriend waarmee ik ga gaat lekker met mij Haha!

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 12:51


Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 12:52

Ach arme jij.... Lekker een dagje heerlijk alleen in bed is toch relaxend *LOL* Filmpje.. wijntje.. lekker rustig aan.
Had het wel geweten als ik jou was....

Of lekker er alleen op uit.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 13:20

Hier is gelukkig alles positief; de zon schijnt, ik ben lekker wezen wandelen, en het is bijna lang weekend!

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 13:33

Het zit je niet mee! Knipoog

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 13:40

Hmmmm, ik word er spontaan deprie van terwijl er een lang weekeind voor me licht. Kom op, schop onder je kont en ga wat leuks doen (bij voorkeur verschrikkelijk impulsief waarvan mensen zeggen dat het niet normaal is, maar wel verschrikkelijk leuk).

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 13:52

Mag ik even meebalen. Zit nu op m'n werk te balen van het werk dat ik moet doen. Ik heb er gewoon geen zin in vandaag. Zie hier de zon schijnen en wil gewoon naar buiten naar mijn paarden. barst moet hier nog gewoon wachten tot 16.00u.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 13:53

Laura schreef:
Van mijn ouders mag ik niet alleen naar New York

Ik kan me er iets bij voorstellen Haha!
Hoewel...je bent 21 *LOL*
Is shoppen geen optie? Of chocola halen? Knipoog

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 15:24

Kinderachtig van je ouders!
Carrie redt zich ook prima alleen in die grote boze stad Clown