Ik heb een financiele meevaller nodig!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Ik heb een financiele meevaller nodig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 14:34

Tussen nu en september liefst...

Krijg net een aanbod om een week in Denemarken te gaan zeilen, maar dat past dus NIET in mijn financiele planning. Boos! Ik wil namelijk in september een maand weg naar Portugal en dan denk ik toch hard te moeten sparen (zo'n riant salaris heb ik nl. ook niet). Echt heel erg balen, ik wil namelijk écht wel naar Denemarken (mits ik vrij kan krijgen natuurlijk).

Wat baal ik hier van zeg, heb net mezelf lekker gemaakt met foto's en ik denk dat ik hier niet gelukkig van wordt... *snif* WAAROM??? Heb net ook mijn vakantiegeld gekregen (vanaf maart, daarvoor had ik al gehad) en nog kom ik niet uit. Sjiiiiiiiiiiiiiiit, ik baal echt heel erg! Scheve mond Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 14:49

Kan Denemarken niet low-budget? Dus met zelf koken ipv uit eten enzo?
Is idd wel een heeeeel leuke kans...

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 14:52

Mwha jij gaat nog op vakantie.
Ik ga dit jaar helemaal niet Zij zijn groot en ik is klein!
Een maandje portugal is toch ook heerlijk Haha!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 14:54

bezuinigen kan op eten... (gewoon een week gezond brood eten en wat groenvoer erbij). Denemarken is ook met de trein goed te doen. Dat kan weer in de kosten schelen misschien. En op een zeilboot kun je toch geen geld uitgeven. Grootste kostenpost in Denemarken is alcoholische dranken: als je die kunt laten staan bespaar je weer heel wat Lachen

Saar4
Berichten: 2346
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:12

Als ik de lotto win zal ik aan je denken Haha!

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:13

Ze kan volgens mij een week gaan zeilen Bloos dus weinig om te reizen met OV. Misschien nog ergens een belastingmeevaller die je hebt laten liggen de afgelopen 5 jaar? offe, een lot kopen, iemand tegen je auto aan laten rijden en de schade niet laten maken, een stukje mars verkopen....

wanneer zou je kunnen gaan?

(wij willen dit jaar ook weg, na 6 jaar niet weggeweest te zijn...)

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 16:20

Saar: geweldig, dan stuur ik je een kaartje!
Enige voordeel is dat ik mijn eigen risico van m'n verzekering er al doorheen gejast heb. Dus ik betaal alleen nog maar premie (heb van jan tot mrt wekelijks bij artsen gezeten). Ik kan dus redelijk voorspellen hoeveel ik ga uitgeven.
Het is ook op aardig korte termijn (laatste week juni) en ik denk dat ik het toch maar niet doe. Ik kom anders wel heel erg krap te zitten en ik ga liever uitgebreid en goed naar Portugal dan een weekje zeilen (zo goed zeil ik nou ook weer niet) met een groep mensen die ik eigenlijk niet ken. Maar ja, ik ga 't wel eventjes thuis voorleggen Schijnheilig Ik schaam me wel een beetje hoor, want het is 'maar' 350 euro en dat heb ik dus niet... Of ik moet m'n spaargeld ervoor opofferen, maar dat was ik niet van plan. Denk ook dat het niet te doen is met m'n wedstrijdschema, dus ik ga het NIET doen. Wel errug jammer. Zeker omdat 't me in april al erg leuk leek (toen hoorde ik 't voor het eerst), maar toen zat het schijnbaar vol. Nu zijn er dus uitvallers en kan ik alsnog mee...
Misschien is de Staatsloterij wel een idee, dan hoef ik me ook geen zorgen te maken over m'n baan (contractverlenging zit er wsch niet in), dan hoef ik helemaal niet meer te werken Tong uitsteken

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:22

Als je nu al weet dat het niet te doen is met je wedstrijdschema, dan is het toch goed? Denemarken loopt niet weg hoor, en zeilboten zijn er voorlopig ook nog genoeg.