Goeie tattoo shop in Nh?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 13:55

Afbeelding

Tattoo palace Amsterdam, gemaakt door Ferry.

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:45

Nimber schreef:
zitten een paar mooie tussen hoor San.
Tattoobob in rotterdam had ook erg mooie plaatjes op zijn site staan.
Het tattoeren is niet zo moeilijk, ze trekken het ontwerp gewoon over op je schouder maar je moet een goede tekenaar het ontwerp laten tekenen.
Dat hoeft opzich niet iemand te zijn die een tattoo kan zetten, als je het maar op papier kunt aanleveren.
Mijn eenhoorn werd op mijn schouder geplakt met iets dat afgaf en toen het papier weggehaald was had ik al een neptattoo op mijn schouder, dat werd ingekleurd en de lijntjes overtrokken


Persoonlijk hou ik er niet van als een tattoeerder niet zelf kan tekenen, hij kan hem dan ook niet mooier maken van schaduw etc. betreft. Daarom ben ik zelf geen fan van Tattoo renee die allen kan overtrekken en niet tekenen (tenminste in de tijd dat hij nog in Haarlem zat!). Mijn tattoo (bij mijn vorige bericht) is door Ferry uit de losse hand getekend, deze vind ik veel mooier dan mijn tattoo's van renee.

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:47


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, aniek_joefy, Apacheshadow, Buffelduke, Christina, Danseresje, Eliana, elske_, Eskimo, noviceh, Pellelilly, RuNi, TessaxQuincy en 152 bezoekers