Ik vind dit niet zo leuk.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Belgiƫ

Ik vind dit niet zo leuk.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 20:27

(ik weet niet of het hier hoort, maar ik merk het wel)

Als ik naar de manege ga, moet ik zo ongeveer 15 minuten rijden voor we er zijn. Maar kon er niks aan doen, want er WAS geen manege in de buurt. Me ouders liepen al te zeuren van, ja het kost veel geld enz. Maar toen kreeg de manege achter ons(waar ik vanaf ben gegaan) een nieuwe eigenaar. Deze manege heeft al een hele onderneming ondernomen, en is nu super mooi. Dat is het probleem niet. Het probleem zit iets veder. Mijn ouders vinden dat als de manege goed is en de geld waard, gaan we daar staan Verdrietig Ik zou het zelf ook leuk vinden, elke dag naar de manege enz. Maar ik zou mijn vrienden op de manege waar ik nu sta heel erg missen enz. Gelukkig hebben ze allemaal wel msn, maar toch. Het is nog niet zeker.... De manege heeft dan wel een stapmolen en 2 super BINNENbakken, maar ze hebben maar 1 buitenbak(daar rij ik dus heel graag Boos! )... 13 Juni is de open dag....

Sorry, maar ik moest gewoon even mijn verhaal kwijt, en voel me nu een stuk beter. Ik zit gewoon bijna te janken achter de comp, want dit is een moeilijk onderwerp..... Huilen

Kendera

Berichten: 892
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 20:50

Meisje, als dit echte vriendinnen zijn dan zie je ze vast nog wel eens...
En 15 minuten rijden? Dat is een half uurtje fietsen! Makkelijk op de Zaterdag of Zondag! Of je spreekt lekker een buitenrit af met je vriendinnen... Wees niet te negatief, je zegt zelf dat het een supermanege is!

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:09

Ja ik denk dat dat niet echt het probleem is Kendera
maar haar ouders. Tenminste zo vat ik het op.
Probeer je ouders over te halen te blijven, probeer het maar met een briefje. Desnoods de eigenaar van de stal waar je pony nu staat.

Succes Ach gut

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 14:24

ik ga toch met Kendera mee. Het is een supermanege (zeg je zelf) en het is vlak achter jullie. En vaak hebben je ouders iets meer te zeggen dan jij, ook al vind jij dat ze nu veel zeuren (heb ff naar je leeftijd gekeken). Je kan inderdaad afspreken een keer een buitenrit te maken en ja het idee dat je gaat verhuizen (in dit geval van stal) maakt het eng, maar daarom kan het niet minder leuk zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 14:26

idd met een half uur fietsen ben je er ook, zie om eerlijk te zijn het probleem dus niet zo. Want dan fiets je ff naar je vriendinnen.
verder maak je op je nieuwe plek ook weer nieuwe vriendinnen, dus hou je er alleen nog maar meer over Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 14:26

Kom op zeg, je hebt jezelf mee, en op de nieuwe manege leer je zo weer nieuwe vrienden kennen. Als de accomodatie beter is, de begeleiding is goed en het is dichter bij huis, dan zou ik het wel weten. Als het niet bevalt kun je altijd weer terug. En je zult er van staan te kijken hoe los die "vriendschappen" op de andere manege zijn. Uit het oog, uit het hart. Ook op die leeftijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 14:39

Joh, maak je niet zo druk, dit zul je nog zo vaak meemaken in je leven. Andere school, verhuizen, gaan studeren in een andere stad, verkering met iemand aan de andere kant van het land en misschien dus wel weer verhuizen, overgeplaatst worden op je werk....

Juist wel eens goed, dan ontmoet je alleen maar weer meer mensen, je wordt er zelf makkelijker, flexibeler en sociaal vaardiger van etc.
Lekker dicht bij huis, superaccommodatie.... Wedden dat daar hartstikke leuke meiden rondlopen waar je binnen een mum van tijd mee bevriend bent?

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 14:56

Waar je je al niet druk om maakt Verward
Mijn paard staat 11 kilometer bij mij vandaan, geen haar op mijn ouders hoofd die eraan denkt om mij te brengen hoor
Ik fiets het al 5 jaar lang dag in dag uit, dus als je daar echt wilt blijven staan, kun je ook gewoon de fiets pakken hoor.

Daihyo

Berichten: 88044
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 15:59

De fiets kun je natuurlijk pakken. Maar dichterbij is wel makkelijk.
Vriendinnen krijg je daar vast ook wel.
Ik zou gewoon naar die open dag gaan en daarna beslissen. Kun je kijken wat voor mensen er zijn en hoe het er uit ziet. En tussendoor kun je natuurlijk ook een keer gaan spieken.

AnneliesB

Berichten: 160
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 16:13

Wauw, zoveel bakken en zelfs 2 molens! Ik zou het wel weten!
Vriendinnen blijven toch wel vriendinnen.

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 18:16

Laurissa het is een unieke kans omdaar te kunnen staan
Vriendinnen maak je altijd wel weer
En als het meezit mischien kom ik er dan ook wel staan met mijn nieuw paardje als ik die heb
Het is toch het mooist als je lekker zonder je ouders naar Eef kan gaan dan ben je niet afhankelijk van je mams en paps
En je kunt altijd naar de eekwal fietsen het is maar een 20 minuten en als ze echt je vriendinnen zijn dan blijven ze heus wel dingen met je afspreken

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 19:54

ik zou lekker naar die nieuwe stal gaan lekker dichtbij en je kan nog steeds met je vriendinnen afspraken. zelfs ik zie mijn vriendinnen nog regelmatig terwijl hun geen 15 min bij mij vandaan wonen maar 3 uur.

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 00:14

Ik snap je probleem. Maar ik snap je ouders ook. Mss kan je proberen te regelen dat je dus ernaar toe gaat fietsen> en mss een brommertje wanneer dat kan (weet niet hoe oud je bent), als je hier per se wilt blijven staan, zal je er iets aan moeten doen.
Maar vrienden kan je overal maken en als die andere meiden eht vrienden zijn, blijf je ze echt wel zien hoor!
suc6