Spam op ICQ :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Spam op ICQ :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-02 14:03

Ik word daar langzamerhand dus echt niet goed van, al die spam. "Hi, wanna see my homepage? I've new pics! Lachen" Dat iedere dag wel een aantal keer. Ik heb een tijdje alles wat niet op mijn lijst staat op igore gezet, maar dat vond ik ook niet zo aardig voor de normale mensen die wat aan mij wilden vragen. Verder had ik ook regelmatig berichtjes van Egyptenaren, Marokkanen en andere Verweggistanezen, maar dat werd overduidelijk minder toen ik mijn leeftijd uit mijn details heb gehaald...

Wie heeft hier ook last van en heeft eventueel nog wat tips?

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 14:19

Jaaaa! ik dus ook.

De berichtjes zijn standaard qua tekst en bij mij zouden het dan dames van rond de 20 zijn die zo dol graag contact met mij willen hebben....

Ook begrijp ik dus echt niet waarom ze dan in mijn contact-list willen, het wordt toch door een of ander dating-buro geregeld ofzo, dus ik vraag me echt af wat het nut kan zijn.

Probeer je computer eens een avondje on-line te laten, ben je 's ochtends een kwartiertje zoet met die berichtjes weg-werpen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 15:21

Daarom heb ik ICQ bijna nooit meer aan staan.
Ik werd helemaal geflipt van al die franzosen die me elke avond lastigvielen. Waarom? Geen idee. Ik had toen wel als taal 'dutch' 'english' en 'french' aan staan dus dat french heb ik eruit geknikkerd.
Toen het nog niet veel minder werd heb ik in mijn extra info gezet dat als je frans was geen moeite hoefde te doen om een gesprekje aan te knopen Bloos Ja lomp maar ik was er zo zat van!

Toen ook de hele boel op ignore gezet, hielp redelijk. Of ga op invisible staan, krijg je ook minder rotzooi binnen.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 15:59

Ja irritante dingen. Moet je eens terug proberen te praten, sommigen zijn bots die alleen standaard regeltjes terug zeggen. Als je bij sommigen zegt: shutdown of go away dan blijven ze weg.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 16:19

Ik ken dat ja, heeeel irritant! Nou ja, ik kijk er niet eens echt naar, klik het meteen weg. Misschien ga ik volgende keer wel iets onaardigs zeggen, je kan je natuurlijk wel fijn uitleven op die figuren! Extreme duivel

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 16:28

enorm irri.
klik ze meestal gewoon weg. oplossing weet ik er niet voor behalve zo min mogelijk online gaan

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 16:32

Heel heel erg irri, heb ook regelmatig last van die 'berichtjes' of van verweggistanezen...
Het eerst wat ik doe is die op ignore flikkeren zodat ik van die mensen al geen last meer heb, en hetzelfde met al die mensen die di hi wanna see my homepage dingen sturen...grrrrrr Frusty

Heb ook eens toen ik in een rothumeur was iemand die godweetwelke taal sprak, en in slecht gebroken engels vanalles wou zeggen effe goed uitgescholden in het nederlands (mijn rothumeur ineens veel minder rot omdat k stoom af had geblazen, en die persoon ook direct stil Haha! )

greetzz

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-02 16:47

Haha, dat uitschelden in het Nederlands heb ik ook wel eens gedaan Haha!
Meestal zijn ze dan stil maar sommigen gaan ook door. Moet trouwens zeggen dat het vandaag aardig rustig is Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 16:54

Uitschelden in het Nederlands...erg leuk! Haha!
Vooral als je berichtjes terugkrijgt van "I don't understand"

Virusmail sturen is trouwens ook erg leuk *LOL*

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 16:59

Dat is de hoofdreden waarom ik ben gestopt met ICQ...al die zeikmensen...allemaal hitsige wijven die hun naaktfoto's aan jan en alleman willen laten zien, ziek word je er van! Dat is het nadeel van al die nummers en de White Pages van ICQ. Msn is wat dat betreft veel simpeler, bovendien kunnen ze je niet opzoeken Lachen

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 19:50

he hallo
ik zit de laatste tijd ook minder op icq, ik vind msn makkelijker en sneller
ook komen er steeds vage figuren bij icq (zal wel aan mijn naam liggen) maar toch heel erg irritant
groetjes

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 19:56

Nergens last meer van. Mensen die niet op mijn Contact list staan kunnen me ook niets meer sturen. Ideaal Haha! Vroeger kreeg ik ook constant zeurende mensen op ICQ die problemen hadden met phpBB, mogen ze nu fijn via de support forums uitzoeken Haha!

MSN, brr Misselijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 21:24

Om een of andere reden krijg ik ze dus niet meer. Ik heb wel iets gedaan, maar ik weet niet meer wat. Ignore unknown contacts is het iig niet, die staat niet actief.
Gelukkig krijg ik dus niks van die herrie.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-02 00:29

En daar is er weer een:

Citaat:
147682464(23:28 PM) :
Hey sweetie, my name is Tanya and I am doing FREE cam shows for the next
few days so that I can draw new people to my new site. Please come visit me at
http://www.blabla.com . Remember...FREE! xoxoxo Tanya


Zit ik hier op te wachten? Misselijk
Lovely, ben je er inmiddels al achter WAT je hebt uitgezet? Haha!

Edit: URL veranderd in niks Knipoog

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 00:32

Staat je random chat page misschien aan? Dat je bij de find random chat partners gevonden kan worden ofzo? Ik heb dit wel aanstaan en krijg ook van die idiote berichtjes! Boos!