Wei wei Hu

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 15:46

runningkawa schreef:
En dan vinden ze het gek dat ik vind dat je sommige nooit meer los mag maken, of zelfs de kogel mag geven op cellen (en geld) tekort op te lossen

En als je je afvraagt waarom?
Nou bv hierom!!!
ik kan daar zo @#$#%@#%#% kwaad om worden. Stoom uit je oren
Zielig meisje, wat de dupe moet worden van ons achterbaks systeem, wat geen straffen durft te geven en daders maar zielig vind, slechte jeugd en dat geblaat Misselijk
wat ze een ander aandoen, dat word maar ff vergeten Huilen


Helemaal mee eens!! OK dan!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 16:20

Ik hoorde het vanochtend op de radio inderdaad Stoom uit je oren echt vreselijk gewoon en dat meisje is nog super jong!
De dader mogen ze echt levenslang opsluiten Stoom uit je oren

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 16:33

Jammer dat ze hem niet afgeknald hebben op die parkeerplaats.
Was het probleem gelijk opgelost geweest Extreme duivel

bergerac
Berichten: 444
Geregistreerd: 10-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 16:43

Ik hoorde telkens helicopters hier over Eibergen vliegen!
Echt verschrikkelijk maar gelukkig is ze nu weer thuis Lachen

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 17:55

Ik heb net de persconferentie gezien...
Wat vreselijk
Gelukkig is ze weer terug mar dat meisje is voor de rest van haar leven getekend.

Helemaal frustrerend is nog wel dat de dader op proefverlof was.... hij was al niet terug gekeerd.
Zo zie je maar eens een crimineel altijd een crimineel dat soort mensen maak je niet meer beter die zijn echt ziek

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 17:58

Het meisje wat bij Wei Wei fietste is het zusje van een goede vriend van me.
Gelukkig is ze weer terug, we hadden ons al voorbereid op een hele andere afloop.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 19:18

Hoe hard het ook klinkt maar ik hoop dat het er ooit eens van komt dat ze mensen met TBS gewoon voor altijd vast laten zitten. Tenslotte krijg je niet voor Jan Doedel een TBS. Wat is de toegevoegde waarde er nu van? Ze kunnen hem net zo goed werkstraf geven Boos!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 19:19

Niet teruggekeerd ukkie, en dan te bedenken dat ze hem al misten op 14 mei!!! 14 mei!!! Mijn hemel, wie weet wat die vent al niet in de tussen tijd gedaan heeft.

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 19:23

Fasel schreef:
Niet teruggekeerd ukkie, en dan te bedenken dat ze hem al misten op 14 mei!!! 14 mei!!! Mijn hemel, wie weet wat die vent al niet in de tussen tijd gedaan heeft.


ja dat vind ik ook schandalig.... als zo iemand niet terugkeerd weet je toch al dat hij kwaad wil Scheve mond

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 19:42

Fasel schreef:
Hoe hard het ook klinkt maar ik hoop dat het er ooit eens van komt dat ze mensen met TBS gewoon voor altijd vast laten zitten. Tenslotte krijg je niet voor Jan Doedel een TBS. Wat is de toegevoegde waarde er nu van? Ze kunnen hem net zo goed werkstraf geven Boos!


ja het klinkt hard of de doodstraf. Zo iemand zal toch niet meer veranderen naar mijn mening. Hoe lang moet je al in zo kliniek zitten om verlof te krijgen? Dat doen ze echt niet meteen. Moet je nagaan hoeveel behandelingen die al heeft gehaf. En allemaal zonder succes.

Mensen die zo iets doen (en het was niet zijn 1e keer) dat zijn geen mensen...

(sorry voor mijn harde woorden maar ik wordt hier zo kwaad om Stoom uit je oren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 19:47

ik vind het zo raar dat zo iemand niet met spoed gezocht word Verward
Hij stond toch niet te boek als schatje.
net wat hier al gezegd werd, wie weet wat hij nog meer allemaal gedaan heeft.
Bah, vuile viezerik Misselijk

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 19:51

Billy schreef:
Jammer dat ze hem niet afgeknald hebben op die parkeerplaats.
Was het probleem gelijk opgelost geweest Extreme duivel


Dat vroeg ik me eigenlijk ook al af.. tis misschien heel slecht gedacht van mezelf, maar ik gun zoiemand het leven echt niet meer..

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 20:07

Marrie"]
[quote="runningkawa schreef:
En dan vinden ze het gek dat ik vind dat je sommige nooit meer los mag maken, of zelfs de kogel mag geven op cellen (en geld) tekort op te lossen

En als je je afvraagt waarom?
Nou bv hierom!!!
ik kan daar zo @#$#%@#%#% kwaad om worden. Stoom uit je oren
Zielig meisje, wat de dupe moet worden van ons achterbaks systeem, wat geen straffen durft te geven en daders maar zielig vind, slechte jeugd en dat geblaat Misselijk
wat ze een ander aandoen, dat word maar ff vergeten Huilen


Hier ben ik het volledig mee eens
Je haalt de woorden uit mijn mond!
[/quote]

ik ook!

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:39

Ik vind het jammer dat ze in de media laten weten dat het meisje misbruikt is....
Ik hoef dit niet te weten....

Ik hoop dat ze de juiste begeleiding krijgt en er (voor zover mogelijk) weer bovenop komt en weer een ''gewoon''meisje van 13 kan zijn.

Ik vind het ook onbegrijpelijk dat je op 11Mei terug moet zijn van verlof en dat er als je niet komt opdagen er niet strenger word gereageerd...
De man heeft een auto gehuurd en via zijn papieren hebben ze hem deels gevonden....zo iemand moet helemaal geen (identiteits/waarde)papieren hebben ...geef hem een kopie mee maar meer niet....

Ook degene verantwoordelijk voor zijn verlof mag best op het matje geroepen worden(voorzichtig uitgedrukt).
Je moet bij dit soort achterlijke voor 1000% zeker zijn voor je ze de maatschappij in gooit ,kun je dat niet lekker laten zitten dan....

Tot slot...
Jammer genoeg komt die gek in een zwaar beveiligd wereldje waar er hele nesten van dit soort zitten....
Van mij mogen ze hem opsluiten en de sleutel weggooien(ik weet nog betere straffen hoor maar dat staat niet zo netjes op een openbaar forum)

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:55

Ik kan alleen maar zeggen dat ik het met iedereen helemaal eens ben, dit is te vunzig voor woorden. Dat dit in Nederland kan en mag gebeuren, daar begrijp ik helemaal niets van Boos!

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 22:46

Echt verschrikkelijk,zon meisje heeft voor altijd een trauma,en dat zon figuur als die dader uberhaupt nog op proeftijd komt,snap ik niet.
En dan gooien ze het altijd op een slechte jeugd als oorzaak....Jeetje hoeveel hulpinstellingen hebben we hier wel niet in nederland,moesten ze maar hulp gaan zoeken hoor,ik heb er geen medelijden mee,laten ze andere mensen met rust laten..en in dit geval achter tralies,hun leven lang!

Tralala

Berichten: 1145
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 22:57

Ik vind het persoonlijk behoorlijk achterbaks dat al die ministertjes (en andere hoge meneren en mevrouwen die zichzelf heel wat vinden) nu heel schijnheilig gaan lopen zeggen van: o nee, maar daar moet echt wat aan gedaan worden, want dat kan natuurlijk niet... Boos!

WAAROM moet %^$(@#^@#% altijd EERST iets gebeuren voordat die lui wakker worden!!! Stoom uit je oren
Sorry, maar daar kan ik dus heel boos om worden...
En dan zeggen ze in de media dat ze 'gelukkig' weer thuis is en niet gewond is...
Ik denk niet dat ze zich zo gelukkig voelt eigenlijk, en geestelijk gezien is ze wel degelijk gewond.. en ze heeft nog een heel leven voor zich.
Ik zal maar niet vertellen wat ze van mij met die vent mogen doen...

Tralala

Berichten: 1145
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 23:38

Citaat:
CDA en LPF willen chemische castratie


AMSTERDAM, 25-05-2004 - Het CDA en de Lijst Pim Fortuyn willen dat dat zedendelinquenten met TBS verplicht chemisch gecastreerd worden. De VVD en de Partij van de Arbeid willen niet zover gaan maar zijn voorstander van vrijwillige castratie.

CDA-Kamerlid Cisca Joldersma: "Veel van deze seksueel gestoorden zijna bijna niet te behandelen. Als chemische castratie helpt, moet je dat doen." LPF-Kamerlid Joost Eerdmans pleitte zomer vorig jaar al voor verplichte castratie. "En dat doe ik nog steeds. De samenleving is geen proeftuin waar je dit soort gevallen los kan laten rondlopen. We moeten een keuze maken; chemisch castreren dus."

Maandag werd de 13-jarige Wei Wei Hu uit Eibergen ontvoerd en seksueel misbruikt door een TBS-patient die met onbegeleid verlof was. Het meisje werd dinsdagochtend in Duitsland terug gevonden en herenigd met haar familie. De man die haar ontvoerde had zich al eerder schuldig gemaakt aan zedendelicten.

Eerdmans vindt het jammer dat de politiek nu pas wil overgaan tot het afschaffen van het (proef)verlof voor zedendelinquenten: "Vorig jaar pleitten we hier al voor, toen viel ons de hoon van de andere partijen ten deel. Het is jammer dat zo'n vreselijke gebeurtenis nodig is om de steven te wenden." CDA-Kamerlid Wim van de Camp was de enige die toentertijd met Eerdmans' voorstel mee wilde gaan.



© Zon/Novum


Toch nog iemand in de politiek die het met me eens is...

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 23:47

Ik ben blij dat Wei wei weer levend terug is! Voor hetzelfde geld had het nog erger afgelopen als ze hem niet te pakken hadden genomen! Ongelooflijk dat die engerds zo maar los worden gelaten in de maatschappij en zich weer aan kleine kinderen kunnen vergrijpen Verward

Ja inderdaad chemische castratie ofzo.. of gewoon hakkie takkie weg zakkie Knipoog

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 08:07

Maar is bij chemische castratie dan ook de zin naar sex weg?

Karinnn

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 08:38

Ze mogen van mij al deze gestoorde "mensen'' in een hok stoppen en laat ze elkaar maar verkrachten en vermoorden in plaatst van een onschuldig meisje met nog een toekomst voor zich!

sorry, maar dit maakt mij echt zoooo kwaad en verdrietig, je zal maar dat meisje zijn.

en dan wordt er nog op het nieuws gezegd door zo,n hoge pief dat dit hoort bij het risico in het leven, en dat zulke mensen toch ooit weer in de maatschappij moeten komen! sorry, maar daar heb ik geen worden voor Boos! Boos! Boos! Boos!

lies

Berichten: 9628
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 08:56

Fasel schreef:
Maar is bij chemische castratie dan ook de zin naar sex weg?


Ja, het is simpelweg een medicijn dat de testosteron-spiegel laag houdt. Maar het probleem verdwijnt hier niet mee, want zodra gestopt wordt met de medicatie wordt de 'castratie' ongedaan gemaakt. Het heeft dus alleen nut als de zedendelinquent zijn leven lang deze medicijnen neemt.

Chemisch castreren gebeurt trouwens al veel langer bij zedendelinquenten (vrijwillig). Hoe hadden de LPF en CDA bedacht dit in de gaten te houden na het vrijlaten van een TBS-er Verward

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 09:22

mag het eigenlijk niet zeggen maar een langzame pijnlijke dood(zou goed voor hem zijn) zou niet in vergelijking staan met wat het meisje door heeftgemaakt. zij heeft er de rest van haar leven last van en hij, hij staat strax weer vlierenfluiten een ander meisje te verkrachten.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 09:27

youngster"]
[quote="Billy schreef:
Jammer dat ze hem niet afgeknald hebben op die parkeerplaats.
Was het probleem gelijk opgelost geweest Extreme duivel


Dat vroeg ik me eigenlijk ook al af.. tis misschien heel slecht gedacht van mezelf, maar ik gun zoiemand het leven echt niet meer..
[/quote]

Idd ik ook niet! Afknallen! Kost het ook geen geld meer! Schijnheilig

Vind nu wel dat de media het meisje met rust moeten laten, ze heeft nu al genoeg ellende meegemaakt op jonge leeftijd! Arm kind Ach gut
Gore vent Misselijk

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 09:31

Gelukkig is ze weer veilig terug, arm kind!
Maar al die applaudiserende toeschouwers.... Daar zit je toch niet echt op te wachten na zo`n ramp, lijkt me.