Wat voor weer in Trier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Wat voor weer in Trier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 11:41

Heeft iemand enig idee of het weer daar kouder oid is dan hier?

Ik ga namelijk aankomend weekend daar een weekendje heen.

Samen met mijn lief gaan we een romantic weekend Trier doen.
Da's een aanbieding van Golden Tullip hotels en hebben we gekregen als kerstkado van mijn schoonouders.

De aanbieding van Golden Tullip is incl. een fles relaxing bad olie (ja we hebben kamer met bad), 1 fles bubbel wijn (bezorgd op de kamer), een roos op je hoofdkussen en een romantisch 3 gangen diner bij kaarslicht Lovers

Is het al vrijdag??????

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 12:20


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 12:37

Dank je!

Het weer is daar dus hetzelfde als hier, beetje regen bij een temperatuur van 7 graden Celcius.
Maar als wij in de stad zijn is het vast zonnig Pling

Arm Joostje, zonder Ylva regageert hij op een item over een romtisch weekendje weg, gossie gossie. Wanneer kwam ze ook alweer terug? (Tullips heeft echt heel veel leuke aanbiedingen...)

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 13:03

Hey wat gaaf voor je!
Trier is ook redelijk dichtbij het Wirfttal waar wij dus heengaan Lachen
Van de zomer ben ik ook in Trier geweest. Best een grappige stad met Porta Nigra, en nog een paar leuke dingen. Wij hadden een boekje bij ons en hebben onszelf rondgeleid. Oa. zie je in de stad veel culturele dingen zoals een deur halverwege de gevel (driekoningenhuis). Probeer ook zo'n boekje uit de bieb te pakken te krijgen als je daarin geinteresseerd bent.
Oja als je bij porta Nigra rechtdoor die straat in loopt (ondergronds onder het kruispunt door/langs een bank) dan zie je rechts een klein internetcafeetje waar ik toen heb gebokt Lachen

Ik had ook al het weer zitten zoeken. Maar zo ben ik ook gelijk geholpen Lachen Ik had gehoopt dat het wat kouder zou worden want dan kan je ook daar in de buurt langlaufen en dat had ik best eens willen proberen.

Veel plezier!!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 13:08


Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 13:15

Half Maart is ze weer terug hoor.

Ennuh k heb ook een aantal andere plannen (Barcelona, Ierland) Knipoog Maar ik weet je te vinden als ik een romantisch weekendje nodig heb Lachen