Lang leve de gezondheidszorg....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Lang leve de gezondheidszorg....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 22:22

Ik lig al sinds woensdagavond hartstikke ziek op bed, 's avonds en 's nachts een aantal malen koorts gehad, met hevige hoestbuien (waarbij ik af en toe dacht dat ik erin bleef)... Sinds woensdagavond heb ik eigenlijk amper gegeten, kreeg het gewoon niet weg.

Nou, vanochtend dan toch maar naar de huisarts... Die heeft van 8 tot 20 voor 12 spreekuur, 's middags huisbezoek.

Ik kwam om 20 voor 9 aan, wachtkamer was helemaal leeg. Dat treft, dacht ik nog. Er zaten in het halletje 2 mensen die voor bloedonderzoek kwamen (van 8 tot 9), die waren dus op de assistentes aan het wachten.

Ik, met mijn heerlijke hese stem: Hallo, is het mogelijk om mij even tussendoor te helpen?
Assistent: Nee.
I: Pardon? Scheve mond
A: Nee, veel te druk, de dokter heeft geen tijd.
I: Eeeeeeh... Er zit helemaal niemand in de wachtkamer!!!
A: Ik kan een afspraak voor je maken, maar de dokter heeft geen tijd. Schikt donderdag?
I: >;) NEE. Ik ben verdomme al een week hartstikke ziek, ik wil NU een afspraak.
A: Kom dan om 5 uur maar terug.

En daar droop Sylvia af... Toch maar even bij een andere huisarts geprobeerd, wachtkamer zat bomvol, maar ik kon er wel tussendoor. Het was alleen eigenlijk niet de bedoeling... Kan ik ook wel begrijpen, dus ik heb bedankt en even geinformeerd hoe het veranderen van huisarts in zijn werk gaat Extreme duivel

Ben vanmiddag dus weer heerlijk hard achteruit gegaan, met koorts thuisgebleven. En om half 6 was ik eindelijk aan de beurt bij de dokter... Was natuurlijk helemaal niets, gewoon een koutje... En die koorts, sja... Kon geen kwaad. Maar toch schrijft ie me een antibioticakuur voor... En geen 6 dagen, maar 14, en geen 250 mg, maar 500 mg. Ben ik nou gek of eh...? Ben precies 5 minuten binnen geweest Frusty

Ik hoop iig dat het morgen wat beter gaat, dat ik weer kan gaan werken... En dan maar hopen dat mijn eerstvolgende afspraak bij mijn nieuwe huisarts is.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.



Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 23:51

Ik denk niet dat je in Swalmen bij de huisartsenpraktijk aan de Bosstraat zit nee Knipoog

Hoe het in zijn werk gaat: je moet een goede reden hebben (in mijn geval verhuizing naar een andere postcode). Ik ben zelf even gaan informeren of de huisarts in kwestie nog plek had, in mijn geval was het geen probleem. Vervolgens naar mijn verzekeraar, huisarts laten veranderen, je krijgt dan een nieuwe pas thuis. En dan bij je oude arts je dossier ophalen en naar je nieuwe brengen, of laten opsturen naar de nieuwe arts Lachen

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Barb, Britta31, charrr91, Condor, fro, Indy_Mouse_9, Meliaforever, nonosb, S_Figo, Seventeen, sollair310, Wpaard, xSalina, xSCWx, xxxmh en 63 bezoekers