tongpiercing

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:23

Ik heb wel ooit mn tong doormidden gebeten toen ik jong was, dat schijnt veel pijn te hebben gedaan (god, wat ben ik blij dat je geen geheugen hebt voor pijn!) Ik weet er niets meer van, maar mn ouders hadden het over bonen die rechtop in het gat bleven staan enzo Tong uitsteken
Ik vind tongpiercings maar eng... ik heb een paar keer zo'n ding gezien dat ontstoken was en daar word je niet blij van. Verder schijnt het ontzettend slecht voor je tanden te zijn, aangezien dat balletje er steeds tegenaan tikt... Maar ja, misschien heb ik net de verkeerde mensen gezien en ben ik wel een tikkie bevooroordeeld. Het zal vast net zo vaak ook wél goed gaan...

Der Ellmauer Dancing Queen


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Hinneke, Babe02, carineken, Doubtless, Jayya, Kaplaars, kosseh, maralyn, MyWishMax, saskiaojan, Shetje14, Steenbok12, Sterrendief, YandexBot en 106 bezoekers