Kat die buiten zijn bak plast waarom??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Kat die buiten zijn bak plast waarom??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 10:23

Hallo allemaal,
Ik zit met een aardig probleempje.1 van de 2 katten die ik heb zit geregeld te plassen buiten zijn bak.
Voornamelijk onder mijn vogelkooi(is in een kast gebouwd) en als er wat op de grond ligt,zoals thee/hand doeken.
Het begon in zijn slaap mandje(waar een oude handdoek in lag) toen de kussens van mij bank en nu dit.Zo doet hij het weken niet en zo een paar keer in de week.
Waar zou dit aan kunnen leggen?
De bak schep ik om de dag /2 dagen schoon en 1 keer in de week maak ik hem helemaal schoon.Dus denk niet dat het daar aan ligt.
Ik weet wel dat ik het aardig zat wordt zo.Ik kan niks laten liggen of hij gaat erop zitten en als er maar iets anders is dan ook.Netzo als vanmorgen had hij in de gang gezeten omdat het zeil niet goed lag en dat etrwijl ik gister de bak schoon gemaakt hebt.
Wie weet te denken waar dit aan ligt en kan mij helpen?

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.



loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 10:34

Hij is als het goed is nog geen jaar oud.In het begin deed hij het totaal niet.Is pas na 2 maanden of zo gekomen.toen was hij iets van 8 maanden oud.Maar oke nierprobleem kan ik me iets bij indenken dat hij dat zou kunnen doen daarom maar als zijn bak naast hem staat gaat hij er gerust ook naast zitten.Hij zoekt ook echt een plekje op terwijl hij is die tijd naar zijn bak had gekunt als je snapt wat ik bedoel.Als er bv een theedoek gevallen is voor zijn bak gaat hij daarop zitten en niet in zijn bak.Dus dat vind ik zo raar aan hem.
Zou het een situatie zijn van dominatie tegen over zijn broer?Beide trouwens geholpen.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 14:41

Bedankt voor jullie adviezen en probeersels.Die ik zeker proberen ga.
Het eerste half jaar bij de oude eigenaar deed hij het ook gewoon bij zijn broer op de bak en die maakte hem 2 keer in de week schoon en scheptetussen door niks er uit.
Ik ga nu eerst proberen om elke dag er uit te scheppen(aangezien de kattebak in de keuken staat) kijken of dat werkt en zo niet dan toch echt rondje dierenarts aan gezien dit mijn strot uit komt.
Het is een schat van een beest hoor daar niet van maar dit gaat me net iets te ver.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Dyphusion, GoogleAdsense, GrapeshotBot, marygoround, Ubermetrics en 144 bezoekers