Startlijsten op internet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Ga je gebruik maken van Startlijsten.nl?

Ja, want het lijkt me erg handig
19 (100%)

Totaal aantal stemmen: 19


Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Startlijsten op internet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-02 16:05

In overleg met Bart heb ik toestemming gekregen om dit bericht te plaatsen. Het is namelijk promotie voor een site, maar dan anders.
Het is namelijk niet promotie om zoveel mogelijk bezoekers op de site te krijgen maar om bekendheid te verkrijgen van de startlijsten op internet.
Voor alle dressuur- en/of springruiters die wedstrijden rijden, zou deze site namelijk erg handig kunnen zijn. En bovendien neemt het een hoop druk van de ketel bij organiserende verenigingen.

Tevens lijkt het me leuk om te weten wie hier eventueel gebruik van gaat maken.


De afgelopen tijd zijn we druk bezig geweest met de voorbereidingen van de nieuwe site. Eindelijk staat hij online en nu moeten we het hebben van de medewerking van wedstrijdsecretariaten van verenigingen.
Startlijsten moeten namelijk via een eenvoudig invoersysteempje ingevoerd worden door de organiserende vereniging.

www.startlijsten.nl

Waarom startlijsten op internet?
Mensen die wedstrijden rijden zullen er regelmatig mee te maken krijgen dat ze moeten bellen naar het secretariaat voor de hun starttijden bij betreffende wedstrijden. Deze secretariaten krijgen dagelijks een heleboel telefoontjes die ze allemaal moeten beantwoorden.
Om het makkelijker te maken voor de wedstrijdruiter, maar ook voor de secretariaten, hebben we Startlijsten.nl ontwikkeld.

Via een Word- of Excel-document kan de startlijst op een eenvoudige manier ingevoerd worden. Wedstrijdruiters kunnen de startlijsten downloaden en printen wanneer ze dat willen.
Uitbreidingen van de site volgen spoedig wanneer blijkt dat er voldoende gebruik van wordt gemaakt.

Hierbij dus tevens de oproep om de site door te geven aan je vereniging zodat hij zo goed mogelijk ingevuld wordt en dus ook zo goed mogelijk gebruikt kan worden door wedstrijdruiters!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 16:09

Ik wist er al van, maar wil toch ff zeggen dat de site er toppie uitziet en dat ik echt hoop dat het een succes gaat worden!!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 16:22

Zo dat ziet er supernetjes uit zeg! Wel een ingenieus idee.
Ben heel benieuwd of het gaat werken! In ieder geval veel succes ermee.

Whisper

Berichten: 132
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 16:48

Leuk idee zeg!! en voor wedstrijdruiters erg handig!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 16:54

Ziet er prima uit Kitty.

Ik heb de link gelijk naar mijn stal gestuurd kijken of zij er wat mee willen doen. BTW alle startlijsten staan al iedere keer bij ons op de site.

Lovers

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 16:58

Prisca schreef:
Ik heb de link gelijk naar mijn stal gestuurd kijken of zij er wat mee willen doen. BTW alle startlijsten staan al iedere keer bij ons op de site.


Er zijn langzamerhand gelukkig steeds meer verenigingen die dit doen, maar het is wel overzichtelijk als je alles bij elkaar op één site hebt, zonder dat je de site van de betreffende vereniging hoeft op te zoeken.

Nog een tipje voor Kitty wat betreft promotie: stuur een mailtje naar de officiëel niet meer bestaande provinciale bonden, misschien kunnen zij er wat mee!