hoeveel verdienen hypotheek 200.000 euro

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Re: hoeveel verdienen hypotheek 200.000 euro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 10:26

De meeste banken geven je maximaal 4.5x je jaarsalaris dus dan kan je het simpel uitrekenen toch. Voor een hypotheek van 2ton zou je dus zo'n 45000 per jaar binnen moeten krijgen in totaal.

Ik zou alleen wel oppassen in deze tijden met een top hypotheek en inderdaad niet meer dan bijvoorbeeld 3x jullie jaarsalaris lenen. De rentes zijn ook slecht op dit moment.


Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Re: hoeveel verdienen hypotheek 200.000 euro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:48

Overigens werk ik bij een hypotheek verstrekker en bij ons zitten ze er volgens mij nog steeds om te springen om hypotheken te verstrekken..

Dus dat ze geen geld meer uitgeven is niet waar, dat ze misschien strenger zijn kan ik me voorstellen.

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Re: hoeveel verdienen hypotheek 200.000 euro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 16:05

MISTRAL94 schreef:
CielitoLindo schreef:
Overigens werk ik bij een hypotheek verstrekker en bij ons zitten ze er volgens mij nog steeds om te springen om hypotheken te verstrekken..

Dus dat ze geen geld meer uitgeven is niet waar, dat ze misschien strenger zijn kan ik me voorstellen.

Ben wel benieuwd wie dat dan is? Postbank, Rabo, ABN konden wij allemaal geen hypotheek krijgen. Zal je reden besparen want dat was een giller Vork

Ohnee dat lieg ik de rabo konden wij wel een lening krijgen alleen veel lager dan wat dit huis op zou moeten leveren (incl een flinke overwaarde dus)


Ik werk bij een verzekeraar die hypotheken verstrekt, en de verzekeraars hebben het beter dan de banken op dit moment.

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Re: hoeveel verdienen hypotheek 200.000 euro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 16:13

Je hebt een PM


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chocky84, IASCrawler en 13 bezoekers