buffy the vampire slayer

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:04

Op zaterdagavond om 21.00 op Yorin (geloof ik) is een nieuwe serie van Joss Whedon begonnen. Het heet Firefly en is een soort van western-science fiction. Ik heb het nu een keer gezien en het lijkt me wel leuk. BTW, 2 evil guys uit de huidige Buffy en Angel seizoenen spelen een hoofdrol, te weten Caleb en Yasmine...



MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 20:51

Ik heb alle afleveringen van Buffy al gezien. Lekker puh! Maar niet van Angel, en ik heb het donderdag gemist. Dat vind ik echt balen. Van Angel komt er nog een seizoen, maar het schijnt dat het seizoen dat nu op tv is, toch het best is. Toen ik een paar weken geleden in Amerika was zag ik een preview van een Angel-aflevering en in die paar seconden zag ik een hoop vreemde dingen. Ik ben erg benieuwd wat daar allemaal gaat gebeuren.

Maar jongens, troost je, want Buffy wordt vast tot in den treure herhaald. En dat is ook best leuk. Ik vond trouwens het vorige Buffy-seizoen leuker, maar sinds Tara stierf, is mijn hart gebroken... Ik kan wel uren praten over welke karakters ik waarom zo leuk vind, het is echt mijn lievelingsserie.

O ja, over Firefly, de eerste 10 minuten vond ik ook niet veel aan, maar halverwege die eerste aflevering begon ik het leuk te vinden. Yasmine en Caleb spelen (voor zover ik weet) geen evil karakters. En het accent is een stuk minder zwaar in Firefly, maar je kunt het nog wel een beetje horen.

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 20:52

O ja, een vriendin van mij heeft Buffy the vampire slayer - the roleplaying game gedownload. Daar gaat mijn nerd-hartje sneller van kloppen!

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 21:24

pril85 schreef:
ik vind angel eerlijk gezegt het leukste als hij zn ziel niet heeft..
dan issie zooo grappig Haha! haha.
en dat stukje in buffy dat spike en andrew op de motor zaten dat ie over dat eten aan het praten waren en dat ei toen zei van als je hier met iemand over praat vermoord ik je.. hahahahahaha


Ik vind Angel idd ook maar een saaie banketstaaf als hij een ziel heeft. Dan heeft ie heel de tijd die zielige blik in zijn ogen. Enorm irritant. Angelus daarentegen heeft een gevoel voor humor, die mag ik wel. Evenals Spike inderdaad.

Ik moet ook altijd enorm lachen om Andrew en Jonathan. Die vond ik het vorige seizoen ook altijd leuk. Ze zijn zo schattig nerderig. Andrew is in dit seizoen ook echt geniaal. En volgens mij verliefd op Spike... Wat denken jullie?

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:26

Echt dood, niet echt dood, het maakt niet zoveel uit in deze serie geloof ik. Er zijn nogal wat karakters die een of meerdere malen uit de dood terugkomen. Er is altijd hoop!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Aard, Eve_16, GoogleAdsense, HeleneDas, Lalidan, lizard, ManonGrr, Unit, Wescha, YandexBot en 48 bezoekers