Een huis van 10 miljoen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Astridt
Berichten: 65
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Zoetermeer

Een huis van 10 miljoen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 01:49

Hans en Connie Breukhoven schijnen een huis in Wassenaar te hebben gekocht ter waarde van 10 miljoen... en ze weten nog niet wat ze ermee moeten doen!

Wie heeft er nou ooit zoiets achterlijks gehoord?
En wie heeft er misschien een idee voor ze? OK dan! *LOL*

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 07:42

vind die hele familie belachelijk, hun dochter constansa zat vroeger bij mij op paardrijden, in dezelfde les, maar daar voelde juffrouw tuttebel zich al gauw te goed voor, gevolg was paar prive lesjes en geloof nog geen maand later een eigen paardje, toen liep ze al helemaal met r neus in de lucht.

een huis van 10 miljoen en niet weten wat ermee te doen? waaromn dan überhaupt overgaan tot koop?

Ik zou t wel weten..................................

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 08:14

Een huis van 10 miljoen euro?
Ik zou wel weten wat er mee te doen, dus als ze het nog altijd niet weten, geef ze dan maar de hint om het aan mij te schenken: hun blij dat ze weten wat ze er mee kunnen doen en ik blij met een huis Haha!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 08:52

HHmmm en dan nog bij de buuren naar binnenkijken....
In wassenaar heb je alleen maar rijtjes villa's.... Of ze moeten in de horsten bij Willem en Maxima gaan wonen daar heb je leuke optrekjes..

Tja wat moet je ermee.... Je moet het schoonhouden ook Knipoog

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:08

fsoudan schreef:

Tja wat moet je ermee.... Je moet het schoonhouden ook Knipoog


iemand met een huis van 10 miljoen maakt gerust niet zelf schoon hoor Haha!

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:24

Idd ze wonen er dan alleen maar in, verder doet alleen personeel het werkt.
Nee dat zou niks voor mij wezen, vindt die famielei ook maar niks, een beetje te overdreven.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:29

Barb"]
[quote="fsoudan schreef:

Tja wat moet je ermee.... Je moet het schoonhouden ook Knipoog


iemand met een huis van 10 miljoen maakt gerust niet zelf schoon hoor Haha!
[/quote]

Nee oke.... maar toch je leeft in 1 kamer je slaapt in 1 kamer ......
Alles anders is overbodige luxe toch?

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:31

Ik zou het verkopen Knipoog Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:32

als ze echt niets kan bedenken mag ze mij wel bellen Tong uitsteken Schijnheilig

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:37

Barb"]
[quote="fsoudan schreef:

Tja wat moet je ermee.... Je moet het schoonhouden ook Knipoog


iemand met een huis van 10 miljoen maakt gerust niet zelf schoon hoor Haha!
[/quote]



Denk het wel...al het geld is opgegaan in het huis...tjah dat word zelf schoonmaken *LOL*

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:37

Carolinef schreef:
vind die hele familie belachelijk, hun dochter constansa zat vroeger bij mij op paardrijden, in dezelfde les, maar daar voelde juffrouw tuttebel zich al gauw te goed voor, gevolg was paar prive lesjes en geloof nog geen maand later een eigen paardje, toen liep ze al helemaal met r neus in de lucht.


Dat paard van haar heeft bij mij op stal gestaan, ze kwam nooit (zou ook niet weten hoe ze eruit ziet maar ik stond er toen ook nog niet zo lang). De dochter van de staleigenaresse reed dat beest wel eens en dan leefde hij helemaal op, het was echt een leuk paard! Beestje is later afgemaakt, hij had iets (wat gewoon beter kon worden) en om hun reputatie hoog te houden (een paard verkoop je natuurlijk niet, daar ben je te goed voor) hebben ze het paard dus weg gebracht terwijl hij echt nog wel verder kon komen Boos!

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 12:02

_Michelle_"]
[quote="Carolinef schreef:
vind die hele familie belachelijk, hun dochter constansa zat vroeger bij mij op paardrijden, in dezelfde les, maar daar voelde juffrouw tuttebel zich al gauw te goed voor, gevolg was paar prive lesjes en geloof nog geen maand later een eigen paardje, toen liep ze al helemaal met r neus in de lucht.


Dat paard van haar heeft bij mij op stal gestaan, ze kwam nooit (zou ook niet weten hoe ze eruit ziet maar ik stond er toen ook nog niet zo lang). De dochter van de staleigenaresse reed dat beest wel eens en dan leefde hij helemaal op, het was echt een leuk paard! Beestje is later afgemaakt, hij had iets (wat gewoon beter kon worden) en om hun reputatie hoog te houden (een paard verkoop je natuurlijk niet, daar ben je te goed voor) hebben ze het paard dus weg gebracht terwijl hij echt nog wel verder kon komen Boos!
[/quote]

ja joh moeje nagaan, bleh allemaal van die kouwe kak.
Was n schimmel toch of had zeer inmiddels ook al weer 10 versleten? zal me niks verbazen.
Ik meen dat ze bij ons een schimmel had (manege Le cavalier in Scheveningen)

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 13:30

Tja, je woont natuurlijk niet in alle kamers van dat huis... Maar zou ik zo een huis krijgen zou ik een gedeelte ervan verhuren... Toch groot genoeg Haha! en dan betaal je zo het onderhoud door de poetsvrouw weer Knipoog

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 13:32

Carolinef"]
[quote="_Michelle_"][quote="Carolinef schreef:
vind die hele familie belachelijk, hun dochter constansa zat vroeger bij mij op paardrijden, in dezelfde les, maar daar voelde juffrouw tuttebel zich al gauw te goed voor, gevolg was paar prive lesjes en geloof nog geen maand later een eigen paardje, toen liep ze al helemaal met r neus in de lucht.


Dat paard van haar heeft bij mij op stal gestaan, ze kwam nooit (zou ook niet weten hoe ze eruit ziet maar ik stond er toen ook nog niet zo lang). De dochter van de staleigenaresse reed dat beest wel eens en dan leefde hij helemaal op, het was echt een leuk paard! Beestje is later afgemaakt, hij had iets (wat gewoon beter kon worden) en om hun reputatie hoog te houden (een paard verkoop je natuurlijk niet, daar ben je te goed voor) hebben ze het paard dus weg gebracht terwijl hij echt nog wel verder kon komen Boos!
[/quote]

ja joh moeje nagaan, bleh allemaal van die kouwe kak.
Was n schimmel toch of had zeer inmiddels ook al weer 10 versleten? zal me niks verbazen.
Ik meen dat ze bij ons een schimmel had (manege Le cavalier in Scheveningen)
[/quote]
Nee, dat was een donkerbruin paard, Kennedy heette die.