Ik word echt een ouderwetse taart...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Ik word echt een ouderwetse taart...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 21:15

Kwam zonet toevallig langs Ton, op SBS meen ik. Gaat over een stel, Freddy en Ann. Freddy is vrachtwagenchauffeur en gigolo... Scheve mond De beste man moet 3 a 4 keer per dag zijn vrachtwagen aan de kant zetten omdat hij een onbedwingbare dwang tot seks voelt; en pikt dus een meisje op. Zijn enige grens is tongzoenen, dat is hem te intiem.

Meisje ligt in zijn armen, en hij verteld doodleuk: Ja, tuurlijk denk ik aan Ann, nee, met dit meisje is het geen liefde. Met Ann is het echte seks. Etc etc... Lekker banketstaaf tov die griet in zijn armen. Zo oud zag ze er overigens ook nog niet uit... 's avonds komt ie thuis, Ann heeft totaal geen problemen met zijn uitspattingen, als ie maar meteen verteld of ie seks gehad heeft Verward Een uurtje later staat ze zijn tasje in te pakken, omdat Freddy een afspraak heeft vanwege zijn bijbaantje als gigolo. Ann staat daar voor het hotel gezellig bij de auto te wachten, terwijl Freddy zijn ehm... beroep uitoefent. Na 2 uur is ie net aanbeland bij de massage... Arme Ann Ach gut

Ik vind dit echt te gek voor woorden. Buiten het feit dat ie gemiddeld 3 keer per dag een griet oppikt... Werkelijk waar, ik zou hem echt het huis uit slaan Lips are sealed Dan ook nog eens werken als gigolo... Maar dat ie dan ook Ann de hele avond in de auto laat wachten?! Djeez, ik heb hier echt geen woorden voor...

Maar ze gaan dadelijk ruzie krijgen, na de reclame... Ben benieuwd! Schijnheilig

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 21:47

Het wordt nog gekker Lachen Ann is blijkbaar prostitue... Voor Freddy Blond Ze wilt het helemaal niet... En Freddie zegt dat hij heeft gelogen over zijn liefde voor Ann, hij is nu verloofd met een echte prutsmuts...

Ziek

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 22:20

Er is dus nog hoop voor me Haha!

Nee echt, te triest voor woorden... Maar wat ik me dan echt af ga vragen, wie heeft nou eigenlijk de waarheid voor ogen? Heeft Freddie Ann gedumpt omdat ie verliefd is op Heidie? Is er iets anders voorgevallen? Was Ann inderdaad op zijn geld uit en deed ze zo zielig om de schijn op te houden, net zoals Freddie de schijn ophield dat ie van d'r houdt? Pfffff Ziek

Ook zo'n mooie quotes:

Ik weet dat Ann niet graag met andere mannen seks heeft, maar het is toch geweldig dat ze dat voor me over heeft?
Tuurlijk doet het me pijn dat Ann dit (prostitutie) zo erg vind, maar het geld roept he!

Het geld roept? Poeh he. Ik wacht op de dag dat mijn vriend dat zegt...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 22:21

beautyfull_mickey schreef:
hoe is het nu afgelopen?
ik had het niet gezien,maar ben wel benieuwd hoe het is afgelopen.


Tussen 'nu' en '1 jaar later' is er een breuk gekomen (want Ann was op Freddies geld uit ) en Freddie was zich '1 jaar later' aan het verloven met een prutsmuts...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 22:30

Nou, als mijn vriend daar iedere avond ligt zou ik zijn geld ook willen hebben hoor... Bloos Hij rommelen, ik schadevergoeding Lachen Maar dat zei Freddie overigens, Ann heeft dat niet bevestigd (ook niet ontkent).

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 22:34

Sjuimpje schreef:
Echt te zot voor woorden, ik vraag me af waar die Ton die figuren vandaan haalt *LOL*


Hier nog 1... Dat vraag ik me overigens ook al jaaaaaaren bij Jerry Springer af Schijnheilig

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fjord_brucht, future_vet, Imhrien, MyWishMax, Nimby, Pantykous, scappa, xLoki en 22 bezoekers