Hoe moet ik hem vergeten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roxylover
Berichten: 7
Geregistreerd: 07-04-04

Hoe moet ik hem vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 20:17

Volgens mij kan ik het niet hier neerzette maar toch zet ik het hier neer...(kan nog niet op jeugdhonk een bericht plaatse dus mag eigenlijk niet geloof ik..maar ja ik moet het even van me afschrijven)Ik heb een probleempje..Ik ben verliefd op een jongen maar die heeft een vriendin..we hebbe welleens gezoend(altijd op ieder feestje dat er is maar ja nouw heeft ie een vriendin) en hij slijmt ook vaak tegen mij. Nouw niet meer hoor nouw die een vriendin heeft. Maar ik ben al 3 jaar verliefd op hem. S'ochtends als ik opsta denk ik aan hem. Als ik op school zit denk ik aan hem...Als ik hem zie op school hebbe we vaak oogcontact maar kijke allebei meteen weg..Na schooltijd denk ik aan hem Zelfs onder het paardrijden denk ik aan hem.. Ik ga ook allemaal dingen denken van zou die aan mij denken? Mischien wel..terwijl ik weet dat hij super verliefd op zijn vriendin is...Ik maak mezelf helemaal gek echt waar..Maar hoe kan ik hem in vredesnaam vergeten? Ik droom zelfs over hem. Kan alleen nog maar aan hem denken Boos!

Amadeo

Berichten: 894
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 20:25

tja, zulke dingen zijn altijd lastig, ik kan je er weinig zinnigs over zeggen. het makkelijkste om je erover heen te zetten, is om hem niet meer te zien, hem uit de weg te gaan.... maar dat zal wel lastig zijn. vervelend!

Roxylover
Berichten: 7
Geregistreerd: 07-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 20:31

Maar ik kan hem gewoon niet uit de weggaan..ik zie hem iedere dag op school Boos!

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:02

Hoe moeilijk het ook is, probeer hem te ontwijken. Als je hem minder gaat zien (lang leve de zomervakantie zometeen Knipoog ) dan ga je waarschijnlijk ook minder aan hem denken. Maak een lijstje met alle punten die niet leuk aan m zijn en herhaal die vaak. En probeer toch om m te vergeten, want wat heb je nou aan verliefd zijn op een jongen terwijl ie een vriendin heeft, terwijl er massa's andere leuke jongens op deze aardbol rondlopen die jou net zo leuk vinden? Succes ermee!

chillse

Berichten: 1198
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:27

gelukkig is het bijna zomervakantie voor je, dus dan zie je hem denk ik minder (zoals hier boven al gezegd is) en dan ga je hem waarschijnlijk vergeten.. als je hem dan na een tijd weer ziet zie je misschien in dat het een sukkel is! en vind je misschien iemand anders wel weer leuk Tong uitsteken

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:35

Ik heb als jong meisje ook een aantal jaren een jongen heel erg leuk gevonden. Ik probeerde hem altijd tegen te komen, wist op een gegeven moment ook altijd waar ik wanneer moest zijn Tong uitsteken. Op een gegeven moment ging hij van school en zag ik hem heel zelden nog.
Een goed jaar verder (als het niet langer is), kwam ik hem ineens weer tegen op mijn werk, hij werd mijn nieuwe collega. Langzamerhand werd hij toch steeds minder interessant en kreeg hij ook een vriendin.
Ik heb het hem ook verteld toen, dat ik gek op hem geweest was, hij had al die jaren niets door gehad *LOL*.
Nu denk ik weleens terug en moet ik lachen. Kan ergens wel snappen dat ik wat in hem zag toen. Nu zou ik nooit meer op hem vallen en ben ik erg gelukkig met mijn lieve vriend.
Echt, maak je er niet te druk over. Jullie wegen scheiden op een gegeven moment wel en later lach je erom.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 23:01

Ik kan me aansluiten bij Jurga