'Proefkonijn' gezocht voor school (mondhygiëne)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

'Proefkonijn' gezocht voor school (mondhygiëne)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 17:30

Ik zit in het eerst jaar van de opleiding Mondhygiëne in Utrecht. Nu moeten wij voor de afsluiting van het jaar 2 mensen behandelen.
Tot nu toe kan een vriend van mij zeker komen. Ik heb al een aantal mensen uit mijn vriendenkring gevraagd of zij als "patiënt" konden komen, maar iedereen is druk bezig met zijn eigen ding.
Nu vroeg ik me af of er misschien een bokker mij een beetje uit de brand wil helpen.
Ik zoek iemand:
tussen de 17 en 25 jaar (ouder zou eventueel ook kunnen)
geen ernsitge ziektes, afwijkingen en het liefst geen medicijnen (dit ivm het eventueel niet kunnen behandelen)
gezond tandvlees, daar bedoel ik mee, dat het tandvlees niet of nauwelijks bloedt
2 dagen beschikbaar, keuze tussen maandag 24 mei, vrijdag 28 mei, maandag 7 juni en/of vrijdag 11 juni.
iemand die het niet erg vind om 08.30 al bij mij op school te zijn (liefst 08.00 zodat ik zeker weet dat je er bent)

Wat ik ga doen:
eerst neem ik een aantal gezondheidsvragen door en vraag een paar dingen over je gebit. Dan ga ik kijken of alles normaal er uit ziet (speekselklieren, wangen, lippen, tong etc.) Dan ga ik naar de toestand van je gebit kijken (vullingen, tandsteen, plaque, bloedend tandvlees, pocket (verdiepte ruimte tussen tand en tandvlees), terug getrokken tandvlees)
Bij de tweede zitting ga ik waarschijnlijk nog een paar 'testjes' doen, zoals plaque en bloeding. Dan ga ik misschien tandsteen bij de voortanden verwijderen (ligt er aan of het er zit) en polijsten (schoonmaken van de tanden, zodat aanslag en plaque weg is (geeft meestal wittere tanden die gladder aanvoelen))

Als je vragen hebt, kun je het in dit topic vragen.
Wil je je 'opgeven', dan mag je me pb-en.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!



Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 17:37

Ik zou je heel graag willen helpen, maar ik ben bang dat je nog te 'moeilijk' voor me bent.

Je mag me natuurlijk altijd pb-en als je wat meer wilt weten over het gebit Knipoog

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 17:41

Nee, daar heb ik niets over gehoord. Ben nog eigenlijk maar een groentje Bloos
Het enige wat ik tot nu weet, is dat fluoride het glazuur versterkt. Maar als je geen glazuur hebt, helpt volgens mij fluoride ook niet veel.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 23:39

Jammer, pingu.

Het wordt me steeds moeilijker gemaakt. Die vriend die ik mee zou nemen, kan waarschijnlijk vanaf 28 mei.
Ik moet dus iemand voor 24 mei hebben!

Niemand die mij uit de brand wil helpen? Vriendjes zijn?

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-04 10:25

De behandelingen zouden eventueel ook later gepland kunnen worden: van 13.30 tot ongeveer 15.30.
Het zou ook eventueel op een andere dag gehouden kunnen worden, maar dat zou dus wel in mijn rooster moeten passen

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-04 18:04

Niemand Verdrietig

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arjette15, dieseltje09, Eliana, fleurtjeuh, Floko, Googlebot, Iloveiswan, Independence, Lian, Marcato, Marjelle1992, Marjo, MissJeanny, nuevo_mien, Paardennamen, Polarize, Sjofel, Vinny12511, Zilfstar en 165 bezoekers