Kan dit? Toch tentamen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Kan dit? Toch tentamen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-02 21:51

Oke, zo zit het in elkaar. Wij moesten voor deze periode Nederlands als tweede taal hebben. Maar de lerares werd al in de eerste week van deze periode ziek. We hebben dus helemaal geen les gehad. Dit was al een probleem. Daarbij kwam dat er pas twee week geleden de module te koop was in de hogeschoolwinkel. Dus van zelfstudie kwam ook niet veel terecht. Nu zou je denken dat het tentamen verplaatst wordt naar de volgende periode en dat we de volgende periode gewoon extra lessen nederlands hadden dus 5 uur in de week. Geen probleem vindt ik. Nu staat er opeens op het bord dat het tentamen wel doorgaat. Dat kan toch niet? Dus ben nu maar gauw aan het leren geslagen. Volgens de derdejaars die deze toets vorig jaar hebben gehad moet hij heel pittig zijn. Dus laten we er het beste maar van hopen. Heb nu 50 van de 200 doorgelezen, dus dat wordt nog wel nachtwerk, maar ja.....

[edit:BartVB]Titel[/edit]

Kitty

Berichten: 7698
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 23:35

NT2 had ik een vrij hoog cijfer op. Maar goed, dat is al weer een paar jaar geleden, misschien hebben ze nu wel andere toetsen.

Gewoon goed de teksten doorlezen en vooral ervoor zorgen dat je het goed snapt.

Als je trouwens nog eens PABO-boeken nodig hebt voor de PABO in Emmen, dan moet je me even een PB sturen. Ik heb al mijn boeken nog en doe er niks mee.

Dat het tentamen wel doorgaat, kan best. Op het tentamenrooster stond dat tentamen, dus of je nou les hebt of niet, het tentamen moet je gewoon maken. Bovendien is het een HBO-studie en word je ook geacht zelf te kunnen leren zonder colleges.

Maar ik kan me goed voorstellen dat je ervan baalt hoor!

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-02 09:51

Ik heb alles nu wel doorgelezen, maar die lerares heeft pas 2 weken geleden de studiemodule klaargelegd. Daarbij wil ik altijd wel wat extra uitleg, want ik had toch wel wat vragen. Het is ook niet echt moeilijke stof, maar wel veel, iets van 200 blz.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 20:42

Ja, lastig. Wat je kunt proberen is, als iedereen het heel slecht maakt protest indienen.

Ik weet niet welke boeken je gebruikt maar ik ging ook bijna nooit naar de lessen en heb NT2 met een 8,5 afgesloten, NT2b (vervolg) met een 7,5 ofzo gewoon pure zelfstudie.

Dus misschien lukt het wel.