Joepie! Eindelijk kaartjes voor Bert Visscher!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Joepie! Eindelijk kaartjes voor Bert Visscher!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 15:09

Al ongeveer 1,5 jaar zijn mijn vriend en ik bezig kaartjes voor Bert Visscher te bemachtigen.
We hebben aan verschillende lotingen meegedaan en 2 uur in de rij gestaan voor de Harmonie in Leeuwarden, toen we bij de kassa kwamen stonden er nog ongeveer 10 mensen voor ons en waren de kaartjes uitverkocht.
Steeds kregen we brieven : Helaas bent u uitgeloot, blabla

Laatst kreeg ik weer een brief en daar stond op : "Voorstelling Bert Visscher"
Zonder goed te lezen stond ik al te springen in de keuken : Jeej joepie, ik heb zeeee!!!

Mn moeder schudde me wakker en na goed lezen bleek dit wéér een loting te zijn, door de grote balangstelling waren er nieuwe voorstellingen ingelast.
Maar hierbij zat meteen al een brief waar je kon aangeven welke dag je wou, hoelaat,hoeveel personen, wat voor programma ( met diner en koffie o.i.d ) etc etc. Normaal kon je alleen je naam en adres invullen.
Je moest voor 8 mei insturen, alles wat daarna werd ingestuurd werd op volgorde van binnenkomst behandeld.
Dus ik had al enig vermoeden dat dit wel eens een grote kans op kaartjes kon zijn...

Zonet kwam de post en daar lag weer een envelop van de Lawei, het theater in Drachten. Een dikke envelop.. ik scheurde 'm open ja hoor, 4 kaartjes voor Bert Visscher!!!
Ik helemaal happy, nog eens 3 keer goed gekeken, maar het was echt zo.

Ik ben zo blij, eindelijk ga ik naar Bert Visscher, ik vind hem helemaal te gek, heb al zijn videobanden hier thuis liggen en kan zowat allemaal helemaal opnoemen ( tot ergernis van meekijkers als we weer eens een bandje opzetten Haha! )

We zitten op een redelijk mooie plek, beetje in het midden halverwege de zaal.

Enig nadeel is dat ik nog heeeeeel lang wachten moet... de voorstelling is namelijk 28 april 2005 ! Clown Dus nog een dik jaar.
Maar dat is het waard

Ikke is superhappy, eindelijk erdoorheen, geen briefjes meer sturen, niet meer uren in de rij.. ole! OK dan! Hyper! Rock-on, dudes!


SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 20:10

Ja wij zitten in het hooooooge noorden, en daar is het verrekte moeilijk om aan kaarten te komen.
Maar nu hebben we ze dus.

Nog iets leuks, mijn schoonzus heeft dezelfde brief gekregen en ook opgestuurd, en die heeft nu dus ook 4 kaarten Haha!
Zij hebben kaarten voor rij 4, bijna vooraan dus.
We gaan dus waarschijnlijk op hun kaarten en doen die van mij weer van de hand Knipoog

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 21:16

Ja dit is Nee dan Lourdes geloof ik, iig de nieuwste show Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Bianca_v_s, cissy, fleurtjeuh, Hollyleaves, Jennii92, Kairos, laran, Leo, limagirl, maessie, Missy_, Mo_86, Nathachou, Nicjuh_, Sanne_zepp, Steenbok12, Sterrendief, Telpeva en 179 bezoekers