vandaag wat meegemaakt.../dringend!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-01 18:29

Ik was aan het werk vandaag in A'dam(ik werk voor een dierenstichting), kwam er een vent naar ons toe: ik heb een 5 jaar oude Dobermann, die moet weg. Ik vroeg waarom die hond weg moest. Ja, zegt ie, zijn vrouw vond hem niet leuk meer, en hij had er geen zin meer in, hij ging vaak op vakantie, en moest die hond naar een kennel, waar ie ziek van terug kwam, en dan had ie zoveel diern=enarts kosten. Ook was het kleed in zijn auto aan vervanging toe en hij had geen zin om een nieuwe te kopen Verward . Vaag zeg...Hij zei dat hij de hond gisteren wou laten inslapen, maar ja dacht ik, geen enkele dierenarts doet dat, een gezonde hond van 5 inslapen. Toen kreeg ik het idee dat die man zo gestoord als een prei was, hij kon die hond dus ook zo aan een boom binden, zal hem toch niets uitmaken. Ik wat vragen stellen over de hond, het ging om een gezond 5-jarig dobermann reutje, goed afgericht, kampioensafstamming, sociaal tegenover andere honden en katten. Kan alleen thuis zijn, en is waaks. Dus heb ik gezegd, kom deze week maar langs met die hond, misschien wil ik hem wel Cool . Dus als het goed is, komt die vent deze week langs met "diego". Ben benieuwd of het geen banketstaaf is van die vent, maar hij kwam erg serieus over. Maar nu heb ik het volgende probleem: ik kan de hond niet houden, vanwege ruimtegebrek(nu nog eventjes). We willen nog een hond(je) erbij, maar nu nog niet. Weet iemand van jullie misschien een goed adresje? Liefst iemand met ervaring met honden. Wel serieuse reacties a.u.b., anders heb ik er niets aan, ik probeer deze hond alleen maar te helpen. Het gaat wel op korte termijn...ik hoop eigenlijk dat mijn vriend hem leuk vind en dat we hem zelf houden, maar dat lukt toch niet Frusty Verdrietig
groetjes,
Manon



Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-01 21:10

Ik krijg die hond, dus voor niets, lijkt me raar als het dan een wegloper/gestolen hond is. Ik heb net al op de hondenclub gevraagd, en er was nog iemand die een dobermann zocht...dus wie weet...
groetjes,
Manon

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-01 08:00

Als ik de hond heb, zal ik zeker advertenties gaan plaatsten, maar ik wil eerst weten wat voor hond het is, strax is er niets van waar, en is het bijvoorbeeld een gedragsgestoorde hond, wat ik er wel uit krijg, maar dat duurt gewoon eventjes(heb er mijn mijn hond anderhalf jaar over gedaan). Maar bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Manon


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, aniek_joefy, Bianca_v_s, danielle_x, Dewii, Eliine, Esther, Inney, kosseh, Maanon_, Mariett, meintje, nessinator, Rooss_24, Tomboy0, Vinny12511, VuurVleugels, xelle en 53 bezoekers