Helemaal alleen op de wereld?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Helemaal alleen op de wereld?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 19:31

Ik had toch zo'n rare droom laatst Tong uitsteken Zal waarschijnlijk komen door de films en series die ik kijk waar opeens de halve wereld uitsterft en er nog maar een heel klein groepje mensen over blijft op de aarde. (verlaten huizen, steden enz)

En nou bedacht ik bij mezelf, wat ik zou doen als ik een dag of een week helemaal alleen op de wereld kon zijn Haha!
nou dan kan ik wel wat bedenken om te doen Haha! Ten eerste zou ik in die hele mooie dure en exclusieve huizen eens gaan rond sneupen, gewoon es om te kijken hoe het er van binnen uit ziet Haha! En vervolgens zou ik ergens op de gemeente ofzo zorgen dak verstand kreeg van papier rotzooi zodat ik een van die huizen mooi op mijn naam kon gaan schrijven Tong uitsteken (of heel veel geld naar mn eigen rekening overmaken Tong uitsteken) En een bezoekje doen aan alle leuke winkels en gewoon lekker meenemen wat ik leuk vond Haha!
En natuurlijk eens even alle paardjes op de wereld gaan bezoeken waarvan ik denk, hee das wel wat voor mij Knipoog en die ook op mijn naam zetten Tong uitsteken En voor de rest gewoon overal even sneupen waar je normaal nooit zou mogen of kunnen komen Haha! Lijkt me wel cwl Knipoog Zou alleen wel raar kijken wanneer t echt zo zou zijn Tong uitsteken Maar wanneer ik van te voren wist dat de mensen na een paar dagen weer terug zouden zijn zou k me nergens druk om maken Knipoog

Maar nu even aan jullie, wat zouden jullie doen?

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:36

In Oom Dagobert Duck zijn geldpakhuis een rondje zwemmen
mijn droom als kindszijnde Haha!

Maar als het écht moet, zal ik met een ferrari naar Erp toe rijden en Anky's paarden aaien, rijden durf ik niet, stel dat ze wat overkomt Scheve mond

Of Divoza even leeg roven Haha!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:37

Nou, eerst ga ik naar een prachtige henst van 2 meter groot, heel zwart, laat nooit een bok Tong uitsteken en laat m op mn naam scrhijven haha.. nou nee nu serieus..

Uhuh,
Eerst ga ik een gezellig grote boerderij op mijn naam schrijven, koop *gratis Haha! * leuke meubelen, een computer voor bokt Haha!.. boerderij bezit een stal, ik "jat" een leuke paard/ pony.
ze komen op mijn naam te staan Haha!
Koop ik voor bij de boerderij 5 ha grond voor de paardjes..

dat was zo wel beetje *LOL*