Wanneer verlossende antwoord bij huis huren?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Wanneer verlossende antwoord bij huis huren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 07:29

Ik ben lichtelijk (erg) ongeduldig... Bloos

Heb me woensdagochtend, een week geleden dus, ingeschreven op 3 studio's van een huurstichting. Die inschrijvingen moesten voor de dinsdag na plaatsing om 16:00 binnen zijn. Vanmiddag 4 uur dus... Morgen komt het nieuwe aanbod weer online. Het aanbod waarop ik gereageerd heb is echt al sinds donderdag van de site af...

Heeft iemand enig idee wanneer je iets hoort als je de gelukkige bent?

En een 2e vraag, mbt dezelfde stichting... Ze schrijven in hun regels dat de inschrijfformulieren beoordeeld worden op juistheid en volledigheid, is 1 van deze 2 niet aan de orde dan kun je dat huis op je buik schrijven. Ik heb bij Belastbaar inkomen 2002 echter mijn belastbaar inkomen 2003 opgeschreven, ik had in 2002 nog geen inkomen (ja okay, een euro of 200). Zouden ze hier echt zo streng naar kijken...?

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 07:43

Maar heeft bellen zin? Ze zeggen nl uitdrukkelijk dat er alleen contact opgenomen wordt als je in aanmerking komt (als eerste gegadigde).

En over bellen gesproken... Ik heb 3 huisjes op het oog waarvoor je je eerst in moet schrijven, waarna je woonkeuzebonnen krijgt en dan kunt reageren. Heeft het zin om dat via de telefoon proberen te regelen? Of kan iemand hier op voorhand al zeggen dat ik echt die woonkeuzebonnen met nummer moet hebben? Tegen de tijd dat ik die in huis heb zijn we nl 2 weken verder Rolleyes

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 07:50

Nope, volgens de teksten op (verscheidene) sites van stichtingen niet. Dan ben ik ook nog eens verplicht om elk aanbod aan te nemen... Als ik ga kijken naar de 3 studio's waarop ik gereageerd heb, heb ik van 1 al te horen gekregen dat ik daar onder geen enkele voorwaarden moet gaan zitten. Ik teken mijn doodsvonnis als meisje zijnde in die buurt. En dat is uit betrouwbare bron, nl iemand van de stichting die die huisjes verhuurd Knipoog

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 09:38

holly schreef:
Bij ons staat het aanbod om de 2 weken in de krant. Wij hadden bijna de tweede keer op de post gedaan toen we te horen kregen dat we het eerste huis kregen. Wij hadden 2de keus toen.
Ons aanbod staat trouwens ook op internet, is dat bij jou niet zo?


Jawel, heb ook via internet gereageerd... Alleen is dat aanbod donderdag al van de site afgehaald Verward

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 10:57

Nee, Antares. Wonen Limburg had 2 interessante huizen (namens Woongoed 2-Duizend), maar omdat ik me daarvoor aan moet melden (bij Woongoed 2-D) kan ik daar helaas niet op reageren.

Heb je trouwens een site van Wonen Limburg? Volgens mij ben ik die nog niet tegengekomen... Dat reactie-overzicht zegt me nl helemaal niets... www.wonenlimburg.nl ?

*edit: gevonden Lachen Heb de site wel al gehad... Ben er alleen nog niet aan toegekomen me in te schrijven.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 12:50

Ik word lichtelijk idioot...

Doorgaans krijgt de gelukkige het de dag na sluiting, in dit geval woensdag dus, te horen. Belastbaar inkomen moet ik gewoon 2002 invullen, hoe lager, hoe meer subsidie. Voor mijn kansen maakt het niet uit.

Maarrrr... De 3 studio's waar ik woensdagochtend op gereageerd heb waren van een week eerder Scheve mond Verklaard ook meteen waarom dat aanbod donderdagavond ineens van de site af was... Dinsdag om 16:00 sloot de inschrijving, maar ze hebben de woningen tot donderdag online laten staan. Ze hebben een twee-wekelijks aanbod...

BALEN!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 12:54

Japs, morgen... Zul je zien dat er geen woningen in mijn budget tussen zitten Lips are sealed

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 14:08

Ik krijg huursubsidie tot een bedrag van 325 euro, als mijn huur en huurkosten daar boven komen krijg ik niets... Tot die 325 is ook mijn budget, met subsidie erbij zit ik onder de 200 euro (= betaaldbaar). 350 wordt al erg moeilijk te betalen voor me...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 14:57

Klopt. Daarom wordt 350 ook al moeilijk... Als ik een huur heb van 325 hoef ik ivm die subsidie nog geen 200 euro te betalen, dus GWE en eten kan daar nog wel bij. Bij 350 aan huur krijg ik geen cent aan subsidie, en dan komen die kosten er ook (vaak) nog bij.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Amazonbot, colinneke, ComscoreBot, Domi_94, ellen05, Es_ther, fleurtjeuh, fotolijstje, Goldwynn, haffiefreak, KikiCelinevs, Lalladidoo, Larislaatje, LilChar, Liseef, Monody, NibbitLotus, Nustice, Pellelilly, SentiBot, Swift en 178 bezoekers