callcenters

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 21:39

Hangt er helemaal vanaf of je in- of outbound werkt.

Outbound is mensen bellen. Die zijn nooit zo blij met je, dus moet je echt een verkoopguru zijn om het leuk te vinden.

Inbound word je gebeld, en dat is meestal wel leuk. Afhankelijk van het bedrijf waar je werkt krijg je de meest uiteenlopende vragen.
Als je dat soort werk zoekt kan je het beste bij een uitzendbureau terecht, die weten ook of je niet te jong bent.

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..


batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 00:41

Ik kan me voorstellen dat callcenter werk erg populair is, maar denk er wel aan dat je constant met klanten aan de telefoon zit. Deze mensen verwachten proffesioneel geholpen te worden. Dat moet je dus ook kunnen Lachen

Als je denkt dat je goed tegen de druk kan van klanten die NU geholpen moeten worden en altijd (ook als je een minder vriendelijke klant hebt) vriendelijk kan blijven, dan moet je het zeker eens proberen. Anders kan je beter kranten gaan lopen of iets dergelijks..

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..


batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 14:28

Sando schreef:
hai, ik heb 1,5 jaar bij UPC gewerkt...


Ik ook, maar dan 3 jaar Lachen Ben begonnen als belgeit..
In Amsterdam of op een andere locatie?

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, Artimes, Astrid_Brann, Bielsje, C_estmoi, Charat, Dammie, DWitzel, Fair, Fly_high, GoogleAdsense, Hindo2, kaatje89, lovemyhorse1, MelissaV, Michelle_96, Nef1985, nicole_floor, Noor, Oehlala, Petra_O, sasja0705, Sica, winnetou4502, xLaraaj, YandexBot en 85 bezoekers