Cyp voor t eerst naar buiten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Cyp voor t eerst naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 20:33

Mijn stoere kater is vanmiddag voor het eerst naar buiten geweest aan het lijntje. (hij mag niet los, maar omdat hij het eng vond ben ik lekker met hem mee gewandeld.)
Ik heb hem zijn tuigje omgedaan, wat hij niet geheel zonder protest toeliet...halsbandje om, tuigje om, lijntje zoeken en naar buiten! De hond was even met mam mee naar voor, Cyp en zij gaat redelijk, maar ik vond naar buiten wel spannend genoeg!
Het eerste wat meneer deed was: in mijn armen springen en over mijn rug naar binnen schieten....AUW! En dan te bedneken dat hij constant zit te mauwen dat hij eruit wil!
Ok, Cyp gekalmeerd en op het gras gezet...WAUW, dit is leuk! zag je hem denken! Zo lief!
Hele tuin onderzocht, ook de vijver waar hij de vorige keer in viel...Even op de vensterbank gezeten,een vlinder gevangen...
Toen begon het te waaien en rende meneer met mij erachteraan naar binnen.

Dat was niet zn bedoeling! Nu zit hij voor de deur te miauwen...De brokjes die ik hem gaf toen hij binnen kwam maakten veel goed, maar duidelijk niet alles!
Morgen gaan we weer even...
Hou jullie op de hoogte!
Cyp is zoooooooooo'n engeltje! !!
_________________

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 07:10

Hou er rekening mee dat ie alleen maar meer gaat zeuren... Op den duur zul je er niet meer vanaf komen met 'even aan het lijntje wandelen'.

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 07:37

wat is de reden dat hij niet los naar buiten mag?

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 20:14

Dat ik bang ben dat hij neit meer terug komt, onder een auto loopt of dat soort dingen!

chillse

Berichten: 1198
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 20:22

de kans dat een kat onder een auto komt is niet heel groot toch? die van mij liggen soms wel languit op straat, maar die zijn gewoon niet zo slim Clown je kan best als je kat een tijdje binnen is geweest hem buiten loslaten hoor, hij komt toch wel om te eten thuis Tong uitsteken

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 23:06

hij vindt het helemaal niet erg hoor, aan ee lijntje buiten te lopen!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 10:58

Hij vind het misschien niet erg, maar hij zal nu continu blijven zeuren om naar buiten te mogen, en daar kom je echt niet meer van af Knipoog