Alleen van alchol out?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Alleen van alchol out?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 11:17

Gisteren ff partyen, was wel bestwel aangeschoten zegmaar. Ik moest al vroeg thuis zijn dus op half 4 stonden we al buiten ( Huilen ).
Toen liepen we naar de auto schijn in in elkaar gezakt te zijn en gek met mn ogen draaien na een minuutje kwam ik pas weer een beetje bij. Ik reageerde toen ook op helemaal niks lag ik daar op de grond. Ik weet er ook niet zoveel meer van. Ik voelde me al zo vreemd ervoor, mn vriend zei ook dat ik vreemd deed.
Daarna moest ik ook kotsen, en mn kots was gewoon ook echt superdonker.

Maar kan je zomaar van alleen alchol? Ik vind het echt eng. Maja als het zo is is het wel een beetje mn eigen schuld want ik heb niet op mn drankje gelet.

Komt het van de alchol ga ik voorlopig niet meer drinken. Scheve mond

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 11:33

Hmm, heb ik ook wel eens gehad inderdaad... Weet niet of het van alcohol alleen was maar ik ging dus ook out en ik weet gewoon van een uur niets meer... terwijl ik helemaal niet zo bezopen was. Scheve mond

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 12:22

Als je niet meer of iets anders drinkt dan anders, heeft er denk ik iets anders in je drankje gezeten.
Goed opletten dus, er lopen altijd gekken rond. Scheve mond

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 12:56

Het kan wel alleen van de alcohol.. als je echt veel gedronken hebt.. Toen ik 15 was hebben ze ook een keer de ambulance moeten bellen omdat ik out was van de drank.. Één ding..: ik heb er wel van geleerd!

LePopp

Berichten: 1111
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 14:04

het kan idd wel van de alcohol komen, maar dan moet je echt zwaar hebben lopen drinken en je zegt zelf dat dat wel mee viel. Er is dus waarschijnlijk iets in je drinken gegooit. link is dat

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 14:07

Misschien moet je voor jezelf een keer een duidelijkere grens trekken tot waar je kan gaan...
Lijkt me dat je niet wilt dat dit nog een keer gebeurd?

Misschien had je een alcoholvergiftiging en anders zou het goed kunnen zijn dat er iets in je drankje zat.

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 14:10

Het kan ook een samenloop van omstandigheden zijn. Was het warm in die tent? Had je fanatiek gedanst? Had je op een lege maag gedronken? Had je ook nog wel wat water gedronken, of alleen een paar alchoholhoudende drankjes? Het kan namelijk ook zo zijn dat je 'gewoon' flauw viel. Of naar werd van een vochttekort. Maar je drankje in de gaten houden is nooit een slecht idee.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 14:51

Het kan enkel en alleen gebeuren door alcohol dat je out gaat... Misschien idd de tip van Dorée opvolgen en toch duidelijkere grenzen trekken wat je alcoholgebruik betreft... Want als je out gaat door het drinken, moet je best al wat op gehad hebben... (en dan natuurlijk door de omstandigheden: was het warm, heb je verschillende drankjes gemengd, ...)

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 14:56

vroeg he, half 4 al naar huis moeten Schijnheilig

waarom sta ik nou weer helemaal niet te kijken van dit verhaal bij jou hahahaha Haha! Goed gedaan hoor meid OK dan! Stoere actie

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 15:03

Pfoeeeeeeeeeeeee, 9 van de 10 keer houd ik het echt niet vol hoor tot half 4 zeker niet! Tot hoelaat ga jij normaal uit dan?? Verward

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 15:10

ja dit kan zeker van "alleen maar" alcohol komen, wrs zat je erg dicht bij een acoholvergifteging en heb je gewoon veel mazzel gehad. Alcohol blijft tenslotte ook een harddrugs.
trouwens ik vind dat jij eens na moet gaan denken over je levenssteil (als deze verhalen tenminste allemaal waar zijn).

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 15:26

pas maar op!!! Dit was idd het beginsel van een alcohol vergiftiging. Je bent je lever mooi naar de kl*te aan het helpen....

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 15:50

Ja zeker wel, ik heb dit nml ook gehad, heeft niet veel gescheeld of ik had een alcoholvergiftiging, maar net als jij iets meer geluk gehad dan mn verstand waard was.
Lijkt me idd een goed plan om met alcohol te stoppen/ te minderen.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 16:09

Het kan zeker alleen maar van de alcohol komen ...want toen ik een enkele maandjes geleden met een vriendin veel gedronken had en ons geld was op, dus gingen we de uitsmijters en andere mensen vragen waar we weer geld/penningen van kregen-sociaaaal waren we tog-. En mijn vriendin dronk dan zowat het hele glas leeg (vrij groot) en ik kreeg de laatste centimeter. maar na een gegeven moment waren hara ogen ook helemaal aan het flippen joh! ik schrok me echt dood....dus het kan zeker wel. en pas er mee op hoor! (als is dat errrrrug moeilijk Tong uitsteken)

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 17:02

Natalie schreef:
Het kan enkel en alleen gebeuren door alcohol dat je out gaat... Misschien idd de tip van Dorée opvolgen en toch duidelijkere grenzen trekken wat je alcoholgebruik betreft... Want als je out gaat door het drinken, moet je best al wat op gehad hebben... (en dan natuurlijk door de omstandigheden: was het warm, heb je verschillende drankjes gemengd, ...)


Ik ben ook een keer bijna flauwgevallen, van bijna geen alcohol! Ik had dus niet vel gedronken, maar was erg moe en het was waarschijnlijk te warm ofzo. Ik zag toen allemaal zwarte vlekken (net als je te snel opstaat, maar dan ging t niet meer weg) en blijkbaar was dat 'aan de buitenkant' te zien want de wcjuffrouw (waar ik net heen ging omdat ik het heel benauwd kreeg en misselijk werd) vroeg of het wel ging en die heeft me toen min of meer naar buitengesleept en daar ging het weer beter.

Dus hoe voelde je je verder?

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 17:23

Je was gewoon bezopen en je bent flauwgevallen, dan reageer je ook op niets en draaien je ogen ja, althans bij mij dan he als ik flauwval.....

Het zou idd kunnen dat je te veel ophad en misschien had je te weinig gegeten 's avonds en dan met die hitte ga je snel nok ....

Maar het kan ook dat er wat in je drankje zat....

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 17:26

dit kan idd alleen van alcohol komen
hierboven staan al een hele boel redenen genoemd..
ook verkeerd eten kan goed de oorzaak zijn
lichte vorm van bloedarmoede kan ook
meestal vooral door warmte.. de hersenpan is te warm geworden , vandaar ook kotsen en een black out Knipoog

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 17:57

Alcohol verlaagd je bloeddruk, als je al niet zo'n hoge bloeddruk hebt kan je daar extra gevoelig voor zijn. Door de warmte in een kroeg kan je lichaamstemperatuur het niet aan i.c.m de verlaagde bloeddruk en kan je out gaan, ook plotseling van houding veranderen, denk aan opstaan bv.
Een vriendin van mij valt vaak flauw en kan zo 3 kwartier wegblijven, laatst zijn we snachts daardoor in het ziekenhuis beland. Zij is 30 en hoort een booeddruk van 70 om 120 te hebben, aar zat rond de 90 om 50, nou dat is veel te laag voor iemand van die leeftijd, dat heb je meestal als je rond de 10 a 12 bent. Als je het te vaak hebt, laat dan eens je bloeddruk meten en een bloedtestje doen, kan de arts je meer vertellen.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 18:45

Het hoeft helemaal niet door drank of drugs te komen. Ik was een keer broodjenuchter in het uitgaancentrum en had hetzelfde als jij. Er kon niet eens wat in mijn drinken gegooit zijn want ik kwam net van huis. Misschien heb je net als ik onbewust last van een soort hyperventilatie oid.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 10:18

Oww wat eng dan alleen van alchol. Scheve mond Als dat zo zou zijn. Maar zoveel als sommige van jullie denken..... Valt wel mee hoor. Knipoog

Ik had helemaal niet zoveel op, en tussen door ook nog redbull en water gedronken, vooral op het eind dan.

Flair toevallig belde mijn vriend gisternacht op of ik weleens een hyperventilatie had gehad omdat ik ervoor ook heel erg hijgde ofzo. Ik ben troewens vaker out gegaan later in de auto ook nog een paar keer.

Minder drinken dan maar. Bah eng dat dat van alchol kan gebeuren.

Ik de taxi terug mn vriend dacht wel dat er wat ik mn drankje zat dus helemaal bezorgt zei ik'om hem gerust te stellen' het hoeft geen ghb te zijn het kan ook gewoon rattengif zijn. ( Bloos! )
Hoe ik daarbij kwam.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 10:21

red bull kan ook klachten veroorzaken... zit teveel caffeine in Knipoog

en idd hyperventilatie... ik ben er ook onlangs met mijn neus op gedrukt dat ik dat had.... nooit geweten , maar wel klachten van gehad..

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 10:23

IngridM schreef:
vroeg he, half 4 al naar huis moeten Schijnheilig

waarom sta ik nou weer helemaal niet te kijken van dit verhaal bij jou hahahaha Haha! Goed gedaan hoor meid OK dan! Stoere actie



Uhm vind je van niet dan, 1,5 uur eerder weg dan eigenlijk nodig is. Maargoed dat snappen de niet party mensen niet he! Tong uitsteken Knipoog

En hoezo stoer, komt het over of ik het stoer vind? Nee toch maak je er zelf van hoor. Alles behalve stoer, out gaan is harstikke gevaarlijk kan je in blijven hangen.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 10:24

crossmonster schreef:
red bull kan ook klachten veroorzaken... zit teveel caffeine in Knipoog

en idd hyperventilatie... ik ben er ook onlangs met mijn neus op gedrukt dat ik dat had.... nooit geweten , maar wel klachten van gehad..



Hmmz ik heb dat nog nooit eerder gehad, hoe kan dat dan precies? Scheve mond

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 10:27

Margon schreef:
Pfoeeeeeeeeeeeee, 9 van de 10 keer houd ik het echt niet vol hoor tot half 4 zeker niet! Tot hoelaat ga jij normaal uit dan?? Verward


Sluitingstijd meestal tussen 5.00 en half 6. Haha! Maar wij beginnen dan denk ik ook wel wat later dan bij jullie zo na 12 word ut pas druk.
Beetje redbull drinken dan hou je het wel vol hoor. Haha!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 10:28

Had vast met een alcoholvergiftiging te maken. Lekker voor je lever... Scheve mond