Maud arrogant? Hoe kom je daar nou bij

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Maud arrogant? Hoe kom je daar nou bij

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 10:16

Dit las ik net met grote verbazing op planet.nl

Citaat:
Maud is te moe voor huldiging

Gepubliceerd op zaterdag 15 mei 2004

NIJMEGEN (ANP) - Maud Mulder, die tweede werd in de finale van Idols, is te moe voor een grootse huldiging in haar stad Nijmegen. De plannen voor zondag lagen kant en klaar, maar de zangeres heeft vrijdagavond via haar manager laten weten dat ze ,,even helemaal niks meer wil.''

Maud is op vakantie gegaan, nadat zij in de fimale van de favoriete kandidaat Boris had verloren. Maar dat was volgens de manager geen succes, omdat ze een toeristenoord had uitgekozen waar het wegens de meivakantie wemelde van de Nederlanders. Nu is het idool zo moe dat ze een poosje helemaal niets meer in de openbaarheid wil doen.

De gemeente vindt het erg jammer dat Maud zich niet wil laten toejuichen. ,,Nog langer uitstellen heeft geen zin, dan is er geen relatie meer tussen Idols en de huldiging. Waarschijnlijk zal burgemeester Ter Horst haar nu een keer bij een optreden in Nijmegen feliciteren'', aldus een gemeentelijke zegsvrouw. Ter Horst stuurde Maud al een kaart dat Nijmegen trots op haar is.


Wat een ontzettende arrogante rotgriet zeg Misselijk
Ik vond haar al heel naar maar nu helemaal. Bah hoe ondankbaar!



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 10:22

ArwenLune schreef:
Nou eigenlijk kan ik het me levendig voorstellen. Die meid kan geen moment meer normaal over straat! Gek zou ik ervan worden. En dan na wekenlang uitputtend Idols gemiezer...


Was dat niet haar eigen keus?? Als ze gewonnen had dan kon het waarschijnlijk allemaal wel.
Een huldiging van fans is het mooiste wat een artiest kan krijgen. Dat is een teken van respect naar de artiest toe. Als die arties dat vervolgens wegwuift met de mededeling "Ik ben moe" dan vind ik dat ronduit schofterig. Die mensen doen zo hun best voor haar. Ze hoeven het ook niet te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 13:48

Miep"]
[quote="Fairie schreef:
Heb je gelijk in, maar dan nog... Een huldiging!
Is toch best een grote eer, of niet dan?

Al zou ik nog zo ziek/depressief of wat dan ook zijn, ik zou er heen gaan.


Jij bent duidelijk nog nooit erg ziek of depresief geweest.
Mens je kletst maar wat met dat je er heen zou gaan.
[/quote]

Ik ben dat wel geweest en zou er alsnog heengaan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Axxy, dioni, Eefje_Sammy, Enzo_Ollie, Googlebot, Inney, joyce83, karelien, Lielle, lies_sparkle, lisanne87, lonniejj, Mariett, Marocje, MayoNeighs, MieLo, Moonfight, nathe, Sizzle, Talishe, Tucktuck, xColorCross en 79 bezoekers