Voet gebroken...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Voet gebroken...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 10:11

Gisteravond met de turnuitvoering heb ik m'n enkel dubbelgeklapt oid toen ik struikelde over een uitstekende poot van een turntoestel die langs de rand van het podium stond.Gelukkig was het turnen zelf toen al geweest, en gebeurde het met de afsluitende dans. Ik ben toch maar weer overeind gekrabbeld om verder mee te dansen, maar ik kon er alleen maar wat achteraan strompelen. Echt balen, want we hebben maanden geoefend voor deze dans, en ik ging er helemaal voor. Na de dans kon ik echt niet meer op staan, en ben ik van het podium afgeholpen. Het is nog steeds behoorlijk pijnlijk, dus ik ga straks toch maar even naar de dokter. Er zullen geen botten doormidden zijn ofzo Tong uitsteken want ik heb de dans nog meegedaan. (vraag alleen niet hoe, damn, wat deed dat pijn Rolleyes ) Maar ik kan er nog steeds niet op staan. M'n moeder denkt dat het wel meevalt, maar ik wil het gewoon zeker weten. Misschien zit er ergens een klein scheurtje, want deze pijn is hetzelfde als toen dat eerder eens had. Ben benieuwd wat de dokter straks zegt, hopelijk hoeven we niet naar de rontgen, want daar is het op zaterdag altijd zó druk... Maar goed, we zien wel.




Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 10:19

Tja, de pijn dit niet bij m'n enkel, maar bij de buitenste middenvoetsbeentjes. Ik weet ook niet precies hoe ik viel, er ging iets dubbel, en toen lag ik. Ik hoop iig dat het meevalt, maar dat ik morgen niet mee kan met de boktrit waar ik heen zou, is wel zeker. Verdrietig

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 12:01

Ik kom net van de dokter, en die vermoed toch een fractuur. Dus zometeen ga ik naar het ziekenhuis.
Hopelijk krijg ik meteen een loopgipsje met krukken, dan ben ik er met een paar weken weer vanaf.

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 14:01

Ja, ik ben nu weer thuis, en ze zagen op de eerste instantie niks op de foto's, dus dat valt mee. Er gaat nog wel een rontgenoloog naar kijken, en als ik toch nog gips moet, belt ie vanmiddag en moeten we terug. Nu heb ik eerst een stevig drukverband, omdat dat ook steun geeft, maar makkelijker is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, YandexBot en 158 bezoekers