Mxstream

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Mxstream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-02 14:01

Wij hebben sinds een poos mxstream van KPN, niet meer enorme telefoonrekeningen (kan dat nou Schijnheilig ?), lekker onbeperkt internetten voor 99,- per maand. Krijgen we vorige week een brief thuis dat ze de tarieven verhogen (met 23%). Lekker is dat, hebben we net dure aansluitkosten betaald, met het idee dat het even een beetje een investering is maar dat we dan elke maand voor 99,- onbeperkt kunnen internetten, flikken ze dat. Echt heel flauw. Gelukkig is de Consumentenbond en nog een andere bond die over telecomzaken gaat hiermee bezig. Hopelijk wordt het teruggedraaid. Als er meer mensen hier zijn die hetzelfde probleem hebben, moeten ze even ook naar de consumentenbond bellen, want daar verzamelen ze alle klachten en proberen ze er zo wat aan te doen.
Ik weet dat het slecht gaat met KPN, maar dat wij dan voor die kosten moeten opdraaien Boos! ....



Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-02 23:22

Naz schreef:
Tsja, contract zeg ik ook niet zo maar op omdat de installatie kosten ook achterlijk duur waren.


Als je het contract opzegt, krijg je de helft van de installatiekosten terug.

En volgens mij is adsl wel een stuk sneller dan kabel, want op de faculteit zit ik wel eens achter de computer, daar hebben ze kabel, maar het internetten gaat een stuk langzamer dan thuis.
En, Assie, zou je idd die naam even willen opzoeken. Ben wel geinteresseerd.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie