Huisgenoot-heisa, wat te doen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 21:28

Als dat soort kleine dingetjes maar vaak genoeg gebeuren, dan kun je je er mateloos aan ergeren. Ik begrijp je huisgenoot wel. Jouw kant ook, maar haar kant denk ik, een beetje meer.

Ik word ook altijd pislink (handig, zonder pleepapier) als vriendlief weer alleen het rolletje heeft laten hangen. Is het nou zoveel moeite om die nieuwe rol op te hangen en het lege weg te gooien? Ik ben per slot van rekening zijn bediende niet....

Toos paardloos


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 21:50

Sorane schreef:
Toch kan ik me 100% vinden in je huisgenoot hoor! Ik had hetzelfde gedaan. Ik zou jouw troep ook niet gaan weggooien. En het heeft niets te maken met smetvrees.


Nope, echt geen smetvrees, maar gewoon het: ik-ben-je-bediende-niet-syndroom....

Toos paardloos


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 21:55

NU vind je het kinderachtig. Maar als je zelf in haar schoenen staat, of het is toevallig iemand die je niet mag, waarvan je iedere keer weer tegen hetzelfde aanloopt, dan kun je echt wel de hele dag sakkeren op die persoon.

Ruim gewoon die spullen op, is voor jou een kleine moeite en scheelt je een hoop gezeik.

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 22:00

Ik zeg toch ook niet dat je er een complete bende van gemaakt hebt, maar je kan je best indenken dat het verrekte irritant kan zijn, zeker als je het al vaker tegen iemand hebt gezegd...

In principe moet ze dat niet eens hoeven zeggen en ruim je je spullen automatisch op.

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 16:01

Kinta schreef:
Je moet het ook niet om half 5 's morgens bespreken! Haha!


Daar moest ik ook meteen aan denken, maar had zelf toch een hele andere smilie erbij bedacht: Blond

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 19:05

Misja: Lezen!!! Het was het klokhuis van Laura, dus niet van die huisgenoot.

Toos paardloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie