Nou ja.. Gestolen..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Nou ja.. Gestolen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-02 18:00

Kom ik vandaag uit school (had mijn telefoon niet mee) loop naar boven, kijk om mijn telefoon, 1 berichtje.
Of ik z.s.m smsen want het ging over 2 geitjes.

Word ik gebeld door de kinderboerderij:

Pebbles en Jenny (2 kinderen van mijn adoptiegeitje Mulan, en Jenny is ook mijn geitje) zijn gestolen Huilen Huilen gewoon meegenomen.........

Ik vind het echt niet leuk, ik hoop dat ze terug komen, we hebben aangifte gedaan, mijn baby's gewoon weg gestolen.......

Hier staan Foto's http://www.geocities.com/kinderboerderi ... m/gestolen

Huilen Huilen Huilen
Laatst bijgewerkt door Melissa op 15-01-02 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 18:24

Snap je zoiets nou?? Ik kan daar niet bij met m'n pet!! Mijn zus woonde jaren geleden in Brabant en die hadden toen 10 geiten gekocht. Op een gegeven moment waren er gewoon 9 gestolen. Elke keer waren het er een paar die ze meenamen en toen bleef die ene nog over. Ik snap niet wat mensen bezielt om een andermans dieren/spullen mee te nemen Boos!
Ik hoop in ieder geval dat die van jou gevonden worden. Sterkte ermee...

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 19:08

ik snap ook niet hoe mensen gewoon een dier kunnen stelen.Wat heb je er nou aan,aan stelen??

ik hoop voor je dat je ze terugkrijgt

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 19:32

Maar ja je hebt nu eenmaal van die mensen die niet van andermans spullen af kunnen blijven. Rare gewoonte overigens

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 19:34

inderdaad erg klote.
mijn nicht is sinds het weekend haar paarden kwijt. ze had een kwpn-er en een fjord. nergens kunnen ze ze vinden en het draad van dde wei was ook heel. dus ook gestolen waarschijnlijk

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 20:26

Wat een poedersuiker zeg! Dat zomaar iemand van die lieve geitjes wegjat!
Ik hoop dat ze snel weer terecht zijn!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 20:45

Ik heb jammer genoeg ook zo'n soort ervaring gehad, op de kinderboerderij waar ik werk. We hadden een nestje jonge hangoorkonijntjes van 3 weken oud. Die beestjes zijn dan net zo groot dat ze precies in je hand passen en zijn nog geheel afhankelijk van de moeder, maar toch zo groot dat ze niet meer opgegeten kunnen worden (wat konijnen soms doen, hun jongen opeten).
's ochtends lagen er nog 4 jonge konijntjes en 's middags lagen er nog maar 3. Ik was echt zo ontzettend kwaad Boos! ! Wie doet er nou zoiets? Een jong konijntje meenemen, terwijl ze nog minstens 3 weken bij de moeder moeten blijven, waarschijnlijk is dit jonkie dus ook dood gegaan Huilen Maar *GRRRR* kan ik hier kwaad om worden Extreme duivel

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-02 21:09

bedankt voor jullie reacties allemaal.

Deze geitjes stonden op een dierenweide wat bij onze kibo hoort.

2 jaar geleden zijn ook onze papegaaien van de kibo gejat (3) en in November zijn er 6 konijnen (waaronder een moeder met nestje) weggejat, echt zielig als je dieren gaat stelen.

Van de geiten vind ik nog het ergst.

ten 1e omdat ik echt een band met hun had
ten 2e omdat 1 van de 2 mijn adoptiegeitjes was Boos!

Van de andere dieren is het ook erg natuurlijk, ik haat mensen die dieren stelen echt dom gewoon!
Ik hoop dat ze terecht komen, en dat ze anders een goed tehuis hebben gevonden!

Ik zal ze erg missen!!!