Kaartfout

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Kaartfout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 14:46

De laatste tijd verschijnt er op mijn gsm-schermpje (Siemens C55) te pas en te onpas dat er een kaartfout is. Soms bij het opzetten, soms ineens (soms zelfs in het midden van een telefoongesprek). Zeer irritant Boos! Weet iemand of dat aan mijn gsm of aan mijn sim-kaart ligt? Als ik mijn sim in de telefoon van mijn vriend steek is er geen probleem, als zijn simkaart in mijn foon zit ook niet. Iemand een idee of ik nu bij m’n provider een nieuwe sim moet vragen, of dat het aan de telefoon ligt? Pfff, vroeger had ik een super goedkope telefoon van Triumph ofzoiets, is lang meegegaan, en deze heb ik al moeten terugdoen voor het schermpje en nu dit weer...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 14:50

Ik heb nooit problemen met mijn C55. Heb 'm laatst uit m'n handen laten flikkeren. Frontje eraf, batterij eruit en ik dacht: die is er geweest. Zeg maar dag met het handje. Er was niks afgebroken, batterij er weer in, frontje erop en hij deed 't gewoon weer.
Heb echt met de mijne nog nooit problemen gehad (heb m al 1,5 jaar). Ook met andere simkaarten nooit problemen. Welke provider heb je?
Heb wel ontvangstproblemen gehad met een prepaid kaart uit 't buitenland (hier bij Ben, of hoe dat nu ook heet), daar had ik echt 0,0 ontvangst Verward Maar met m'n abbo van Vodafone heb ik echt nergens last van.

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 14:54

Laui! schreef:
Welke provider heb je?


Proximus (Belgisch)...

Heb net daarstraks ook ff gezocht via Google en blijkbaar ben ik niet de enige die dit probleem heeft met zijn Siemens. Alleen vind ik nergens wat nu juist 't probleem is: de telefoon of de kaart. Ik gok de telefoon, maar 'k heb geen zin om hem binnen te doen (duurt een maand, ben hem vorige keer ook zo lang kwijtgeweest, plus hij is nu niet meer binnen garantie), en ook niet om een nieuwe te kopen...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 15:05

Volgens mij bel ik in Belgie ook via Proximus. Heb echt nog nooit problemen gehad met m'n Siemens, ik ben vast de enige Knipoog
Ik werd juist helemaal gék van m'n Nokia, die viel na intensief gebruik gewoon letterlijk uit elkaar Boos!