Sportschool?!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Sportschool?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-04 10:06

Pablolover en ik waren van plan om naar de sportschool te gaan. Gisteren gingen we met school tai-bo-en ( Scheve mond ) en nu wilden we eigenlijk wat vaker naar de sportschool. We weten alleen nog niet wat er precies allemaal te doen is en vooral hoe duur het is.
Wat zijn jullie ervaringen met de sportschool?



Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-04 13:44

Ik hoor inderdaad ook weleens bedragen van vriendinnen die naar de sportschool gaan, maar ik wil toch wel iets voor een redelijk bedrag. Heel erg veel tijd zal ik er ook weer niet doorbrengen (ivm paarden etc) dus ik vind het zonde om er veel geld voor uit te geven.

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-04 13:53

Ik heb dat met van die apparaten ook nog nooit gedaan, en het trekt me ook niet echt eerlijk gezegt. maar 40 euro voor 10 lessen is eigenlijk wel redelijk Lachen! Hoe lang duurt 1 les? (het is natuurlijk per sportschool verschillend, maar om een indruk te krijgen)

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 13:21

LoveJess schreef:
Vraag het anders eens aan Lie, die is toch ook veel in de sportschool te vinden??
En anders.. Met die apparaten is ook wel erg gaaf hoor!!
En kickfun is ook goed te doen, dus gewoon ff informeren!!


Ja maar liset doet niet dat gene wat ik wil doen. En wat is kickfun Scheve mond ?

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 13:23

Kimberley77, wat een hoop geld, dat is 10 euro of meer per keer (ligt eraan hoeveel dagen er precies in die maand zitten dat je sport )

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 14:41

Pablolover schreef:
Linardsje (car) je bent wel heel erg enthousiast....dat was nou ook weer niet de bedoeling Knipoog geintje....we gaan het wel ff doen he


Wie begon er nou over Knipoog

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 19:44

Ik heb nog eens rondgevraagd bij bekenden in de buurt, maar ik vind de prijs toch wel erg tegenvallen. Dus ik denk dat het toch gewoon hardlopen word Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, Anne_vD, Century, F_Orumster, Frummel01, GoogleAdsense, Laj1, Lanoca, meniekske, mmajar, ogidni, Saaams, Siebel, Zomer en 66 bezoekers