autogereden!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
djedda

Berichten: 990
Geregistreerd: 31-03-02

autogereden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 17:48

Twee weekjes geleden had ik even in mn vaders auto gereden, niet veel bijzonders want het is een automaat.. Dat is heel makkelijk. Geen koppeling enzo. De week erna heb ik met de trailer erachter gereden Cool Haha! Voelde me wel stoer als meisje met een trailer Cool Lachen hihi

Vandaag heb ik in mn moeders auto gereden en dat is gewoon een "normale' auto waar je dus moet schakelen enzo.. stukje moeilijker dus! Maar ik vond t echt leuk om te doen!~

jammer genoeg moet ik nog 2 en een half jaar wachten om m'n rijbewijs te halen, ben pas 15 namelijk Schijnheilig

Beetje onzinnig topic, maar ik wilde het ff kwijt! Toch best bijzonder om al 3 keer autogereden te hebben op je 15e *LOL*

Hebben jullie dat ook wel eens gedaan toen je je rijbewijs nog niet had??

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 17:50

Sja, en dan krijg je een ongeluk en ben je zwaar de l*l. Ik hou er persoonlijk niet zo van om voor je lessen al te gaan rijden. Iets af leren is moeilijker dan in een keer iets goed aanleren...

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 17:53

Kan me voorstellen dat het onwijs leuk is om te doen Lachen maar vind het wel een btje onverantwoordelijk , helemaal met trailer !
ik wacht nog maar even een jaartje!

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 17:53

Mijn vader vertrouwt me voor geen meter met z'n auto. En is ook niet van plan om voor de kosten op te draaien als ik een ongeluk veroorzaak, waar hij natuurlijk groot gelijk in heeft.

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 17:54

Ik heb wel eens autogereden voor mijn 18de, maar alleen van die kleine stukjes. Gewoon de inrit op, ging niet echt vloeiend Schijnheilig

Niks vergeleken bij wat je mag als je 18 bent. Autorijden rocks Cool

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 17:56

Ik heb nu m'n rijbewijs en mag nu dus eindelijk vrij rond rijden Haha!

Maar nee, ik heb nooit gereden (ook niet tijdens m'n lessen) voordat ik m'n rijbewijs had. Vind het ook vrij onverantwoord dat je ouders dat toelaten....

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:11

Ik heb een keer in mijn vaders auto gereden. Valt nog best tegen hahaha. Staat er 1 auto op een hele grote parkeerplaats , rij ik er nog bijna tegen aan! haha

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:17

Ik reed ook wel eens voor mijn 18e, dat is het voordeel als je een groot eigen terrein hebt *LOL*

Faline

Berichten: 7801
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:32

Ik reed ook al voor mn 18e, heb zelfs op mn 17e een groot deel gelest zodat ik meteen na mn 18e mn rijbewijs had Tong uitsteken Mijn vader is rijinstrukteur nl Knipoog

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:35

Laatst las of hoorde ik ergens dat ze daar heel streng tegen op gaan treden. Ik zou in ieder geval niet rijden voor je je rijbewijs hebt. Je bent niet verzekerd, niks. Ook op eigen terrein kan een hoop misgaan.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:45

Loesjuh schreef:
Laatst las of hoorde ik ergens dat ze daar heel streng tegen op gaan treden.


En terecht!
Je bent namelijk niet alleen een gevaar voor jezelf, maar ook voor andere weggebruikers. Als je in een lesauto rijdt (wat ik ook hierboven ergens las) is het weer een ander verhaal, er zit dan iemand naast die in kan grijpen als dat nodig mocht zijn.
Overigens vind ik het het risico niet eens waard, mocht je gepakt worden mag je namelijk de komende vijf jaar je rijbewijs niet halen.
En het hoeft natuurlijk niet eens je eigen fout te zijn, een ander kan iets stoms doen waardoor jij er tegen opknalt. Jammer dan, jij hebt geen rijbewijs en bent dus schuldig.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 19:03

Zo dat had ik echt niet gemogen van mijn vader, en zeker niet met de trailer erachter. Vind het eerlijk gezgegd nogal onverantwoordelijk dat, je dat mag van je vader.

djedda

Berichten: 990
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 20:52

oke (sommige van) jullie vinden het onverantwoordelijk, maar volgens mij is het dan ook een beetje persoonlijk..

Even voor de duidelijkheid, ik heb niet gewoon op de openbare weg gereden hoor, dat zou echt belachelijk zijn. Maar op een parkeerterrein waar geen 1 auto stond Lachen
EN in de trailer zat GEEN paard, maar dat snappen jullie denk ik wel.

Goed, ieder zijn eigen mening Lachen En ik rijd ook niet hard ofzo hoor, gewoon eem ienie minie beetej gas..