Gratis dingen van leveranciers na klacht.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Gratis dingen van leveranciers na klacht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 15:33

Van de week kiepte ik een zak aviko aardappelschotel in de pan. Zaten er alleen maar uien in die zak en welgeteld 3 schijfjes aardappel. Dus (hollander dat ik ben) meteen en mailtje naar Aviko en de dag erna netjes een brief met 5 euro erin Lachen .
Klagen jullie ook wel eens over etenswaren enzo?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:35

we hebben eens geklaagd bij de boerenbond, een pony kreeg allemaal uitslag van de vliegenspray Kregen we iets van 5 dingen ofzo! Zadelolie, shampoo en nog wat dingen. Twas wat minder voor de pony, die had een beetje erg jeuk

Tinus19
Berichten: 269
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:40

Wij hebben een keer een klacht gestuurd naar Unox, omdat de verpakking van de worst niet vacuum was verpakt. 3 dagen later kregen we een Unox-pakket thuisgestuurd (2 worsten en een blik soep) Vingers aflikken
Laatst bijgewerkt door Tinus19 op 13-05-04 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:40

Klagen schijnt best wel leuke dingen op te kunnen leveren.

Een aantal jaar geleden heeft Panorama eens een actie gedaan. Ik geloof dat ze zo'n 150 bedrijven aageschreven hadden en een stuk of 50 bedrijven stuurden een pakket of iets terug. Sommigen echt heel uitgebreid.

Een vriendin van mij stuurt ook altijd dingen terug als het niet in orde is en meestal krijgt ze ook wel wat terug. Laatst had ze een zak Nibbit chips helemaal donker uitgeslagen. Die heeft ze terug gestuurd en ik geloof dat ze iets van 5 zakken chips ervoor terug kreeg.

Altijd het proberen waard om het terug te sturen. Vaak moet je wel het product meesturen. (Hadden ze bij Panorama ook niet gedaan trouwens, dus hoeft niet)

Kana

Berichten: 9054
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:41

Wat toevallig
Vorige week aardappelschijfjes van aviko..
En mijn moeder kauwt en weet je wat er tussen die dingen zat? glas een stuk glas zat er tussen Boos! mijn moeder had het in de mond..
Het is goed gegaan naja meteen aviko gebeld Scheve mond
Kregen we zon stomme gele tas van aviko Boos!

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:42

dit brengt me op een idee Tong uitsteken Haha!
nee hoor.
ik heb ook nooit wat terug gestuurd of geklacht Lachen

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:45

eigenlijk doe ik dat nooit. Als het om bijvoorbeeld eten gaat dan denk ik meestal agh volgende keer beter. Helemaal er achter aan lijkt me altijd zo veel werk maar aan de reacties te lezen valt dat best wel mee Lachen

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:47

Verschillende keren:

Satéetjes waar maar 1 stokje in zat *kreeg alleen een nette excuusbrief*, negerzoenen van Buijs die keihard waren *kreeg toen voor 5 gulden postzegels*, chips die donker waren *kreeg een chipspakket*, sinaasappelsap wat puur vruchtvlees was *kreeg weer goede snasappelsap terug*.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:49

Jaren geleden hebben mijn vriendin en ik in een melige bui een keer een brief geschreven naar Libresse maandverband Clown .
Mijn vriendin had dat maandverband met vleugels gekocht en zij zat er over te mopperen, dat die vleugels steeds terug klapte en dat dat niet zo lekker aanvoelde Tong uitsteken !
Kregen we allebei een pakket met het hele asortiment maandverband en inlegkruisjes Haha! ! (en dat terwijl ik geen eens maandverband gebruik Clown !)

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:12

terugklappende vleugels van maandverband.. BRILJANT !!! Is bij mij ook ergernis nr 1 hahahahaha...
Ik zie het al voor me zit ik in een vergadering op werk zeg ik sorry heren ik moet even weg ik heb last van een teruggeklapte vleugel.. hahahaha
(sorry beetje melig vandaag)

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 17:14

Riant schreef:
terugklappende vleugels van maandverband.. BRILJANT !!! Is bij mij ook ergernis nr 1 hahahahaha...
Ik zie het al voor me zit ik in een vergadering op werk zeg ik sorry heren ik moet even weg ik heb last van een teruggeklapte vleugel.. hahahaha
(sorry beetje melig vandaag)



Whahahahah raap me op....... Haha! OK dan!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 17:25

Geklaagt dat de Rappo Knof (die ik met een prijsvraag gewonnen had Haha!) maar een halve maand houdbaar was. Ik heb een nieuwe pot gekregen die 3 maanden langer houdbaar is. M'n klacht was niet zo bedoeld dat ik een nieuwe pot zou krijgen, maar ik zeg er natuurlijk geen nee tegen.
Ik had een keer een flesje grolsch waarbij er allemaal stukjes glas aan de buitenkant zaten. Klacht opgestuurd en ze wilden langs komen. Heeft m'n vriend het flesje gewoon in het krat teruggedaan en als statiegeld in geleverd. Boos! Jammer, want volgens mij had ik wel wat gekregen.

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 17:27

Stübben doet dat ook heel goed.
Een kennis had oude beugelriemen (misschien wel 15 jaar oud) en die 2 lagen gingen los van elkaar. Zij naar Stübben gebeld en ze heeft uiteindelijk nieuwe gekregen, inclusief een heel pakket met zadelzeep,borstels en petten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 17:35

Ik klaag niet snel, maar zoiets, daar zou ik wel een mailtje of brief achteraan sturen.

We hebben ook wel eens van die wasa-crackers gehad die enorm vies en raar smaakten. Toen hebben we daar ook achteraan gebeld, we moesten de crackers terugsturen. Het bleek dat ze te warm getransporteerd waren, daar kwam het door. Toen hebben we een paar nieuwe pakken toegestuurd gekregen. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 17:37

Laatst zat er een stukje plastic in mijn zak Luzerne van Hartog. Heb ik keurig een brief terug gekregen en kon ik een nieuwe zak ophalen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-05-04 18:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:02

Katrien schreef:
Laatst zat er een stukje plastic in mijn zak Luzerne van Havens. Heb ik keurig een brief terug gekregen en kon ik een nieuwe zak ophalen.


Oja, dat heb ik een keer gehad met mijn Muesli van Havens (toen ik nog Havens voerde) er zat gewoon een stuk metaal van de transportband in mijn voer... Toen heb ik ook een nieuwe zak gekregen, als compensatie.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 20:03

imker"]
[quote="Katrien schreef:
Laatst zat er een stukje plastic in mijn zak Luzerne van Havens. Heb ik keurig een brief terug gekregen en kon ik een nieuwe zak ophalen.


Oja, dat heb ik een keer gehad met mijn Muesli van Havens (toen ik nog Havens voerde) er zat gewoon een stuk metaal van de transportband in mijn voer... Toen heb ik ook een nieuwe zak gekregen, als compensatie.
[/quote]

Jeetje van die lucerne dat heb ik ook gehad plastic ook papier er in, stokjes en hele blokken van dat melasse. Jeetje heleboel zakken misgelopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 20:07

Ik heb een keer een kies afgebroken op een steentje dat in de Crusli zat.
Quaker heeft toen alle kosten van de kroon vergoed OK dan!

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 20:13

Ilindra schreef:
Ik heb een keer een kies afgebroken op een steentje dat in de Crusli zat.
Quaker heeft toen alle kosten van de kroon vergoed OK dan!


Nou dat vind ik wel super netjes van ze !!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 20:17

Nee nog nooit gedaan. Maar het is wel fijn als ze iets terug sturen. Hoorde wel een keertje dat er bij iemand in de mars een stukje plastic zat. Die heeft dat als klacht opgestuurd. En die heeft vervolgens een hele doos vol met Marsen gehad. Dushet is misschien wel een idee *LOL*. Je koopt 1 mars. e vervolgens heb je een hele doos Knipoog

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 20:25

Ik heb wel eens een colafles gehad, waarvan de dop niet goed zat (voordat ik hem opende). Had de fles gewoon in een rek gelegd (plat dus).

Een dag later lag heel mijn koelkast vol met die plakzooi. Dus ook vleeswaren enzo.

Ik heb dit doorgebeld en ik mocht zelf een voostel doen van de vergoeding. Had toen iets van fl 10 of fl 12,50 retour gekregen. Lachen

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 20:31

Mijn oma doet dat ook regelmatig Haha!

We hebben een keer op de basisschool met heel de klas brieven zitten schrijven aan snoepfabrieken. Niet met een klacht, maar om te vertellen hoe lekker we het vonden. Een week later hadden we van alle fabrikanten wel een doos gekregen voor heel de klas Haha!

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 20:34

ik heb een keer een brief naar verkade geschreven, toen kreeg ik een choco letter. En ik heb een keer een brief naar liga geschreven, toen kreeg ik een doos liga's. Vingers aflikken

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 20:39

Ik zou 2 jaar terug met een paar vriendinnen naar de bios gaan in Heregowaard,(even naam kwijt)
Moeder van 1 van mn vriendinnen had gebeld, en kreeg netjes alles opgegeven, wij daar heen op de tijd die we meekregen, staan we daar, verkeerde film.
Die moeder bellen, hebben we 5 gratis kkaartje sgekregen voor een andere film!

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 20:42

ik heb ook een keer naar de liga gebelt, ik had een pak liga's waarin er twee pakjes zaten die niet dicht waren, zonde natuurlijk. Ze zouden een nieuw pak opsturen. Kreeg een paar weken later een grote doos vol met allerlei verschillende soorten liga's Vingers aflikken .
Heb ook een tijdje geleden een klachtbrief gestuurd naar de fabrikant van mijn caviavoer, ik had eerst een zakje voer waar een plastic draadje in zat maar deed niets, heb het draadje eruit gehaald en gekeken of er verder nog wat inzat maar gelukkig niets. Een week later in een nieuw zakje zat er een levende maai in Scheve mond , boze brief gestuurd krijg ik twee nieuwe zakjes terug (had toch eigenlijk wel meer verwacht Clown )

maar als er iets niet goed is gewoon klagen, krijg je meestal toch wel wat voor terug Haha!