Datingsites...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 09:46

Hai Gail, ik ben pas getrouwd en mijn man heb ik leren kennen via www.onehello.nl Zelf vond ik het heel prettig om via internet te daten, ik vind persoonlijk dat je veel haalt uit de manier waarop iemand schrijft. Als je ergens anders iemand tegen komt weet je ook niet of hij de waarheid spreekt over dingen uit zijn leven. Zelf heb ik mijn profiel geplaatst bij onehello en heb ik zelf op niemand gereageerd, er zijn daar 3x zoveel mannen dan vrouwen, je hoeft dus alleen maar af te wachten. De vreemde snuiters haal je er meteen uit en die heb je met 1 druk op de knop een standaard afwijzing gestuurd. Je blijft helemaal anoniem voor ze tot dat je zelf je e-mail adres gaat geven. Zelf had ik hier een appart hotmail adres voor aan gemaakt. Heel veel succes! Ben benieuwd hoe het je vergaat!


teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:05

xtwisterx"]
[quote="teriema schreef:
De vreemde snuiters haal je er meteen uit en die heb je met 1 druk op de knop een standaard afwijzing gestuurd.


Mag ik vragen hoe jij die er uit haalt? Haha!

Zelf heb ik hier geen ervaring mee, ik vind het niet hopeloos overkomen als je je op een datingsite aanmeldt, ik denk dat het gewoon een nieuwe manier van "mensen ontmoeten" is... En ik denk ook wel dat een relatie "geboren" via het internet zou kunnen werken...
[/quote]

Je krijgt soms mailtjes waar je gewoon meteen van denkt wat is dit! Heel veel taal fouten, vreeme formuleringen, te rechtstreeks, te lange mailtjes als 1e mailtje waar meteen de hele familie geschiedenis in wordt verteld komt ook niet echt goed over, mannen die zich als zielig voor gaan doen! En nog meer van dit soort dingen die drukte ik dus meteen weg. Tot dat ik het mailtje kreeg van mijn huidie man.

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 09:37

Chubby wat grappig, mijn wouter was ook date nr. 3!

Mijn advies is wel als je gaat daten, ga niet met het idee van "ik ga de man van mijn dromen ontmoeten" maar meer zo van "misschien komt er een leuke vriendschap uit" mijn 1e date mailde mij na de date dat er geen vonk was overgeslagen, bij mij ook niet maar het was wel gezellig en daarom had ik best nog wel een keer wat af willen spreken. Date 2 had de ochtend voor de date met tarot kaarten na laten kijken of het wat werd en we waren voorbestemd voor elkaar! Was ik blij dat hij niet wist waar ik woonde Lachen en Wouter mijn date 3 heb ik van 8 uur 's avonds tot 03.00 uur 's nachts mee zitten praten in een cafe en daar was ik op slag verliefd op en hij gelukkig ook op mij!

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 10:15

Zelf vind ik hotmail niet zo super, wordt een beetje ingewikkeld met dat netpaspoort gebeuren.

Yahoo vind ik makkelijker dan ga je naar www.yahoo.com en klik je boven aan op mail en dan staat er links "new to yahoo" en daar onder "sign in" en de rest spreekt voorzich. succes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Animal, GrapeshotBot, Hootje, LiDi, Mutsie93, nano, Pferdchen, pjer, PlukenKrul, VosjeN, xxxmh en 62 bezoekers