Volledig op de automatische piloot

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Volledig op de automatische piloot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 21:59

Hebben jullie dat ook wel es, dat je iets helemaal op de automatische piloot doet (bv. de deur op slot doen als je weggaat) dat je dat dus niet bewust gedaan hebt, en je vervolgens gaat staan afvragen of je die deur wel op slot hebt gedaan? Heb er nog wel es last van, vanmorgen bv. dan loop ik met mn hoofd ergens anders, doe ik de deur wel op slot maar dan sta ik bij mn fiets en denk ik 'Volgens mij heb ik m niet op slot gedaan.' Meer mensen last van?

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:01

ja hoor dagelijks !!! Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:07

Ja inderdaad weleens last van. Het leven bestaat ook uit zoveel dingen die steds maar weer terugkomen *LOL*. Dat wij mensen nog geen stereotip gedrag gaan vertonen zeg *LOL*.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:08

Ja hoor!
Met autorijden Bloos!
Ik rij elke dag van Veenendaal naar Zoetermeer. En dan is het weleens van 'huh waar ben ik nou *kijkt eens naar de omgeving ipv de voorliggende auto* oh ik ben er al bijna' En verder 'mis' ik ook weleens een stukje.
Zo ga ik weleens 's avonds de vaatwasser aanzetten....... staat ie al aan Haha!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:09

Heel vaak Haha!
'Heb ik de auto nu wel op slot gedaan?'
'Heb ik de deur op slot gedaan?'

Soms zit ik echt niet na te denken en dan doe ik teveel op de automatische piloot. Pas was ik bokt en msn etc. aan het afsluiten, want ik ging wat voor school typen ( Haha! jaja ), zet ik heel de pc uit Verward

Ophelia

Berichten: 824
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Assendelft (N-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:10

Haha, of je zoekt iets, sleutel bijvoorbeeld en dan blijk je hem gewoon in je hand te hebben....ben je ondertussen al wel een kwartier verder.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:14

Ophelia schreef:
Haha, of je zoekt iets, sleutel bijvoorbeeld en dan blijk je hem gewoon in je hand te hebben....ben je ondertussen al wel een kwartier verder.



Ooohh dat heb ik zovaak Bloos

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:19

Ohh, zoiets stoms ja, dat had ik ook. Ik was aan het bellen, maar was ondertussen van plan om net de deur uit te gaan.

Ging ik mijn telefoon zoeken

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:44

Heel bekend allemaal.....

Iets minder is, dat ik als ik internet op start dat ik, als ik niet nadenk, automatisch www.bokt.nl intyp Bloos
zou ik dan toch verslaafd zijn

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:47

Ik raak altijd in de war, als ik Google wil hebben, typ ik altijd bokt...

Ik heb ook wel eens dat ik ergens fiets, zo diep in gedachten, en dan ben ik opeens ergens terwijl ik me niets kan herinneren van het stuk ervoor...

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:48

ja ik ook, met autorijden, ben ik hele stukken "kwijt" eigenlijk best wel griezelig.........en op mijn werk als het saai is, ben ik uren kwijt........

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 23:03

Dat komt mij zeer zeker erg bekend voor Haha! Haha! Haha!

Tancreda4

Berichten: 24038
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 23:32

Vaak zat.
En soms is die in de war... Zo liep ik laatst met de mest kruiwagen het voer hok in *LOL*
En met telefoneren ook zo erg. HOevaak heb ik wel niet bij mijn vriendin aan de telefoon gehangen, terwijl ik heel iemand anders nodig had Haha!

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:59

wat ook zo stom is dat ik naar de keuken loop om iets te pakken en dan ben ik er en dan weet ik niet meer waarvoor ik er ook alweer kwam.. en dan kan ik een kwartier staan denken ... blanco.. en dan moet ik echt teruglopen en dan weet ik het weer..

Nou is de keuken niet ver weg maar ik baal wel als ik twee trappen op naar zolder ben gegaan en dan niet meer weet wat ik er ging doen...
hoezo verstrooid????

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:04

Heb ik ook altijd... En bokt staat bij mij in mijn favorietenlijst ( Schijnheilig ) , daar vergis ik me regelmatig, zit ik ineens op bokt Haha!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:11

Ja dat heb ik vaak met de hooivork echt vreselijk gewoon!!!
weer terug naar stal om te kijken of ik hem niet had laten staan, want het kan van die lelijk wonden geven. Maar nee hoor, gewoon netjes op zijn plekkie bij de bezem etc

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 17:02

Riant schreef:
wat ook zo stom is dat ik naar de keuken loop om iets te pakken en dan ben ik er en dan weet ik niet meer waarvoor ik er ook alweer kwam.. en dan kan ik een kwartier staan denken ... blanco.. en dan moet ik echt teruglopen en dan weet ik het weer..

Nou is de keuken niet ver weg maar ik baal wel als ik twee trappen op naar zolder ben gegaan en dan niet meer weet wat ik er ging doen...
hoezo verstrooid????


ooow dit is zooo herkenbaar!! ik heb idd ook zo ontzettend vaak dat ik helemaal naar boven loop om iets te pakken en vervolgens écht niet meer weet wat dat ook weer was! En dan moet ik idd weer terug naar de plek waar ik eerst was om me te herinneren wat ik ook weer ging pakken..

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 17:04

Komt mij ook bekend voor. ..

Ben ook gewoon af en toe m'n fiets 'kwijt'. Naar college loop ik altijd, en als ik dan een keer met de fiets kom, dan vergeet ik die ongeveer standaard weer mee naar huis te maken.

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 17:13

Haagsemeid schreef:
Ja dat heb ik vaak met de hooivork echt vreselijk gewoon!!!
weer terug naar stal om te kijken of ik hem niet had laten staan, want het kan van die lelijk wonden geven. Maar nee hoor, gewoon netjes op zijn plekkie bij de bezem etc

heb ik nog erger Bloos dan heb ik uitgemest, ga ik mn verzorgpaard ophalen, staat de hooivork ernog, terwijl ik ervan overtuigd was dat ik m had weggehaald Verward

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:09

Ja dat heb ik zo vaak, heel vaak vraag ik me ook af of ik linards box wel goed heb dicht gedaan , en ga ik vervolgens nog een keer kijken en zit hij gewoon dicht haha

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:29

ook vreselijk las van. Vooral op mijn werk met afsluiten. Heb ik alles gedaan, en dan ga ik voor me zelf nog alles nalopen omdat ik overtuigd ben dat ik de helft vergeten ben. Maar dat heb ik dan al gedaan...
Precies zo met deuren afsluiten...
Of dingen aan of uitzetten

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:33

Met enige regelmaat, is af en toe best lastig.
Maar meestal denk ik zal het wel gedaan hebben (hoop ik)