Ter nagedachtenis aan Sandra, de bokker die overleden is

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 15:44

Het is vreselijk, iemand even oud als ik met nog een hele toekomst voor zich. Boordevol plannen en dan zo'n noodlottig einde, ik weet niet zo goed wat ik er over moet zeggen. Iedereen op bokt houdt ontzettend veel van paarden en dat maakt het ook zo wrang dat juist de liefde voor paarden iemand weggenomen heeft...Ze kon na bijrijdster te zijn geweest haar eigen paardje kopen, een droom die voor haar helaas niet uit mocht komen. Het is niet even een nieuwsbericht wat je leest en wat je weer aan de kant legt. Er zit zo veel meer achter...

Ik wil de familie en vrienden van Sandra heel veel sterkte wensen.

De woorden van Aaliyah's laatste liedje zal ik ook nooit vergeten, ook in dit geval heel toepasselijk

More than a woman... Verdrietig



Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 16:36

Waarschijnlijk als je het vanuit dit topic aanklikt komt de punt er automatisch achter, die zal je er achter weg moeten laten.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dancyy, Eefje_Sammy, Gee, Jade91, Kayleigh__, Kirsha, Lanoca, Leukertje, luuntje, LWDaisy, Misslev, nafkedemi, purny, rien10, xmirax en 67 bezoekers