Zo was mijn relatie..(lang verhaal!)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:29

Ik kan me voorstellen dat je je goed besodemieterd voelt. Omdat hij je het gevoel gaf dat het goed zat, en je van informatie onthield waarvan je recht op had om het te weten.

De hond is de betere mens


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:47

Saskia9 schreef:
ik had wel een eigen leven,maar mijn veileige toekomst ideetje is nu weg,
ik wilde daar gaan wonen,
nu is het uit en kom ik daar niet meer..dat is pijnlijk..

Jij leunt te veel op anderen. Eerst maar eens op eigen benen leren staan, en dan kun je een gezonde relatie krijgen.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:57

Je moet leren minder waarde te hechten aan wat anderen over jou denken. WAnt dat is niet relevant. ER zullen altijd mensen zijn die jouw ware aard doorzien en jou daarom waarderen. En deze zijn de moeite waard. Maar je zult ook altijd kortzichtige figuren tegen komen die niet verder kijken en jou niet leuk vinden. MAar dat is meer een gebrek van hen dan van jou. Je moet daar afstand van kunnen nemen. En dat moet je leren.

Maar weet je dat als je te veel op iemand leunt, dat je hem daarmee juist wegjaagt?

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:01

woorden en werkelijke daden is nogal een verschil he. Woorden kunnen leeg zijn. Ze zijn vaak nietszeggend. En werkelijk niets zeggen, zegt vaak nog meer dan woorden. Ik zou daar dus niet te veel waarde aan hechten.

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Change3x, Facebook, GoogleAdsense, Googlebot, GrapeshotBot, IASCrawler, MallyBelly en 72 bezoekers