Jonge Poesjes....nachtdienst

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Jonge Poesjes....nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 22:35

Ik was vandaag bij de paarden ,toen de boerin kwam vertellen dat hun poes was doodgereden.De poes had een nest jongen en was al van vrijdag dood ,twee kittens waren al overleden en met de overige drie ging het niet goed.Dus ben ik nu maar surogaat poezemama met nachtdienst.Mijn vriendin die DA is is vanmiddag op kraamvisite geweest met een waslijst tips en babypoezenmelk.De poesjes zijn ondervoed en onderkoeld maar maken zeker een kans om het te halen.Normaal om de twee uur eten geven maar van wege de ondervoeding zitten we nu op omhet uur .Maar ik hoop vanacht met iets grotere tussen pozen.Ik zal maar op mijn bank beneden gaan slapen want mijn man ziet een nacht met poezebende niet zitten.Hij ziet de hele poezebende eigenlijk niet zitten Schijnheilig .Maar soms hebben mannen gewoon niet zo veel te vertellen Tong uitsteken .Dus duimen julie mee voor de poesjes??

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 22:37

Ik hoop dat het goed gaat! Maar onderschat het niet, hoe zwaar het kan zijn.....
Is het geen idee om op zoek te gaan naar een pleegmama? *denkt aan het topic van summertje*

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 22:39

Richtje schreef:
Is het geen idee om op zoek te gaan naar een pleegmama? *denkt aan het topic van summertje*


Dat dacht ik ook meteen aan toen ik het las.

Veel succes met de kleine kittens en natuurlijk hopen wij mee dat ze het redden en gezond worden en blijven. Lachen